پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت هفته دولت

عصر معدن- دکتر امیر خرمی شاد مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت.;

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت هفته دولت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶:۰۰

    پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت  هفته دولت

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس متن پیام به شرح زیر است:

    به نام خدا

    هفته دولت یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌ها و ایثارهاست. هر ساله در هفته دولت هم‌قسم و هم‌عهد می‌شویم تا راه توسعه و پیشرفت و شکوفایی ایران عزیز را آنگونه که شایسته هموطنان گرانقدر و مورد تائید و تاکید رهبری معظم انقلاب است، دنبال کنیم: «ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند.» مجموعه کارکنان و مدیران شرکت مس ضمن لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب، ایجاد شوق و امید و فتح همه قله‌ها را از وظایف اصلی خود می‌دانند.
    بر همین اساس شرکت مس بعنوان نهاد اقتصادی موثر و تاثیرگذار در عبور ار شیب‌های تند اقتصادی و پیشران اقتصاد کشور دست یاری را به سوی همه بخش‌های دولت برای دستیابی به تمامی قله‌ها دراز کرده و حمایت دولت را برای رسیدن به موفقیت‌ها طلب می‌کند. بدون شک با پیوند همه جانبه دولت و بنگاههای اقتصادی می‌توانیم شاهد توفیق روزافزون اقتصادی کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه باشیم.
    شرکت ملی صنایع مس ایران نیز همچون بسیاری از نهادها و سازمان‌ها بر عهد خود برای پیشرفت کشور پایبند است تا ضمن امیدآقرینی بر افزایش شتابان تولید در سالی که به نام رشد تولید مزین شده همت گمارد.
    در هفته دولت وظیفه خود می‌دانیم تا جایی که می‌توانیم امید را در کشور لبریز سازیم چرا که رجا واثق داریم که ارواح طیبه شهدای مظلوم دولت شاهد اقدامات ما هستند.
    ضمن گرامیداشت هفته دولت به‌عنوان نماد وحدت دولت و ملت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همراهان شهیدشان را گرامی می‌داریم و امیدواریم فرزندان لایقی برای شهیدان سربلند دولت و همه شهدای گرانقدر باشیم.

     


    امیر خرمی شاد
    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر