در جلسه کنترل مدیریت شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مطرح شد

سهم ۱۲۶ هزار میلیارد تومانی "ومعادن" در پروژه های توسعه ای

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: سهم شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در پروژه های توسعه ای؛ بالغ بر ۱۲۶ هزار میلیارد تومان است.;

سهم ۱۲۶ هزار میلیارد تومانی "ومعادن" در پروژه های توسعه ای
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا که در جلسه کنترل مدیریت شرکت توسعه معادن و فلزات سخن می گفت؛ افزود: شرکت توسعه معادن و فلزات هفت پروژه پیشران اقتصادی در حال اجرا دارد که راهبری آن به طور مستقیم با این مجموعه است.

    وی گفت: این شرکت دارای پروژه های در حال اجرا و برنامه ریزی، در شرکت های بزرگ معدنی است که در زنجیره ارزش محصولات معدن و صنایع معدنی، تاثیرگذاری بالایی دارد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ایمیدرو راهبری و پایش پروژه های توسعه ای شرکت ها را در اولویت برنامه ها قرار داده است، اعلام کرد: افزایش تولید از سیاست های اصلی این حوزه به شمار می رود.


    ثبت سود خالص 391 میلیون دلاری در سال 1401

    در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات اعلام کرد: "ومعادن" طی سال گذشته سود خالص 391 میلیون دلاری ثبت کرد.

    اردشیر سعدمحمدی افزود: با توجه به برنامه های توسعه ای هدفگذاری شده؛ افزایش سرمایه 30 هزار میلیارد تومانی شرکت مورد توجه است.

    وی در معرفی طرح های در دست اجرا با راهبری توسعه معادن و فلزات، اظهار داشت: از جمله طرح های برجسته که راهبری آن را بر عهده داریم؛ می توان به احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی کردستان، اقلید و آرتاویل اشاره کرد.

    سعدمحمدی افزود: همچنین کارخانه ذوب و فولادسازی کردستان، تکمیل پست 400 کیلوولت نیروگاه سمنان و احداث کارخانه کنسانتره سازی سنگ آهن صبانور از طرح های توسعه ای "ومعادن" محسوب می شود.

    مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات عنوان کرد: احداث کارخانه تولید مس جانجا، تولید استیل کورد و احداث کارخانه تولید فروسیلیکومنگنز بخشی از طرح های جاری و در حال برنامه ریزی شرکت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر