مدیر اکتشاف ایمیدرو به مناسبت "دهه تولید و تجارت" اعلام کرد:

تدوین فهرست بهای حفاری اکتشافی معدن با راهبری ایمیدر

ایمیدرو دبیرخانه فهرست بهای معدن شد

عصر معدن- مدیر اکتشاف ایمیدرو از اجرای فرایند تدوین، تایید، تصویب و ابلاغ "فهرست بهای واحد پایه رشته حفاری اکتشافی" با راهبری ایمیدرو خبر داد و گفت: بعد از برگزاری ۲۳ جلسه بررسی؛ فهرست بهاء حفاری با حضور کلیه ذینفعان نهایی و ایمیدرو به عنوان دبیرخانه فهرست بهاء تعیین شد.;

تدوین فهرست بهای حفاری اکتشافی معدن با راهبری ایمیدر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، احمد فتاحی مجلج که به مناسبت دهه تولید و تجارت سخن می گفت، افزود: مسیر تحقق این راهبرد کلیدی؛ با برگزاری جلسات متعدد بین نمایندگان ایمیدرو، سازمان برنامه و بودجه کشور، پیمانکاران اصلی با محوریت نمایندگان اتحادیه حفاران غیرنفتی و کارفرمایان همچون شرکت های بزرگ معدنی دولتی و خصوصی، سازمان نظام مهندسی معدن ایران و خانه معدن ایران انجام شد.

    وی گفت: نحوه استفاده از فهرست بها نیاز به آموزش دارد و در این زمینه دبیرخانه فهرست بهای معدن؛ نخستین دوره آموزش نحوه استفاده از فهرست بهای حفاری اکتشافی طی 30 خرداد سال جاری با همکاری مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو برگزار شد.

    مدیر اکتشاف ایمیدرو افزود: در این دوره آموزشی، 64 نفر از کارشناسان ستادی(کارفرمایان)، مشاوران(ناظر) دارند و پیمانکاران(مجری) شرکت کردند. این نخستین دوره آموزشی فهرست بهای حفاری اکتشافی بود که دوره مذکور برای اکثر ذینفعان مجددا برگزار و تکمیل می شود.

    برنامه ساخت اپلیکیشن فهرست بهای حفاری اکتشافی

    دبیر"دبیرخانه فهرست بهای حفاری اکتشافی" عنوان کرد: به منظور تسهیل در استفاده از فهرست بهای مذکور، تولید اپلیکیشن مربوطه، در شمار برنامه آتی دبیرخانه قرار دارد.

    فتاحی مجلج اعلام کرد: با توجه به اجرای برنامه های حوزه اکتشاف و حفاری توسط ایمیدرو از سال 92، حمایت و توانمندسازی بخش، در محور برنامه های توسعه ای این سازمان قرار دارد.

    وی ادامه داد: در این راستا، توسعه امور نظام اجرایی مشاوران و پیمانکاران در دستور کار ایمیدرو است و فعالیت این دبیرخانه همسو با تحقق این مهم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر