در جریان بازدید مدیران ایمیدرو و ایمپاسکو مطرح شد:

پیشرفت ۵۸ درصدی طرح احداث کارخانه فرآوری سرب و روی مهدی آباد

عصر معدن- مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح به بیش از ۵۸ درصد رسیده است.;

پیشرفت ۵۸ درصدی طرح احداث کارخانه فرآوری سرب و روی مهدی آباد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، امین صفری در جریان بازدید جمشید ملارحمان عضو هیات عامل ایمیدرو و امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر، فاز نخست احداث کارخانجات فرآوری سرب و روی مهدی آباد در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد. وی افزود: طبق برنامه ریزی ها، پیش بینی شده این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

    امیر طاهر زاده، مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز در این جلسه گفت: به رغم مشکلات عدیده ناشی از تحریم ها، تامین مالی طرح سرب و روی مهدی آباد به موقع صورت گرفت و پیشرفت طرح متناسب با برنامه زمان بندی است که از مدیران سرمایه گذار این مجتمع جای تقدیر و تشکر دارد.
    وی ادامه داد: همچنین، در این مدت، تعامل مطلوب و سازنده ای بین بخش خصوصی واقعی و دولت انجام گرفته و ضروری است این همکاری تداوم یابد.
    حامد عسکری زاده معاون طرح و برنامه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و علی اصغر جوکاریان مدیریت حراست این شرکت در بازدید مذکور حضور داشتند.
    بنا به این گزارش، معدن سرب و روی مهدی آباد واقع در استان یزد از بزرگترین معادن سرب و روی جهان است که با احداث کارخانجات فرآوری در این مجتمع، حدود 2٫5 درصد فلز روی جهان در این مجتمع تولید خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر