مدیرکل دفتر مرکزی حراست ایمیدرو تأکید کرد:

پاسخگویی به مکاتبات سامانه گزارشگران فساد، سرعت می گیرد

عصر معدن-مدیرکل دفتر مرکزی حراست ایمیدرو تأکید کرد: پاسخگویی به مکاتبات سامانه گزارشگران فساد، سرعت می گیرد.;

پاسخگویی به مکاتبات سامانه گزارشگران فساد، سرعت می گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ضمن عرض تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:

    حسب فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، فساد بیماری مهلک، خطرناک و مسری است که مردم را ناامید و میل به سلامت اخلاقی را کاهش می دهد و مبارزه قاطعانه با آن باید در رأس کارهای مهم سه قوه و همه دستگاه ها باشد.

    وی ادامه داد: پیرو منویات مقام معظم رهبری، دفتر مرکزی حراست نیز آمادگی خود را در خصوص مقابله و مبارزه با هرگونه فساد در حوزه معادن و صنایع معدنی در سال جدید اعلام میدارد.

    محمدعلی صوفی با یادآوری راه اندازی «سامانه گزارشگران فساد و شکایات»، افزود: پس از گذشت 5 ماه از راه اندازی سامانه گزارشگران فساد و شکایات، تاکنون 54 فقره گزارش در سامانه فوق به ثبت رسید، که 15 گزارش به دلیل عدم ارسال و بارگزاری مستندات توسط گزارش دهنده، عودت داده شد.

    صوفی تصریح کرد: 25 گزارش توسط کارشناسان دفتر مرکزی حراست ایمیدرو بررسی و نتیجه نهایی در همان سامانه به منظور مشاهده گزارش دهنده به ثبت رسید. همچنین 8 گزارش نیز به صورت تکراری در سامانه اعلام شد. به گفته صوفی، در حال حاضر نیز 6 گزارش در حال بررسی توسط کارشناسان مربوطه است.

    وی در ادامه اعلام کرد: تمام تلاش و همت همکاران دفتر مرکزی حراست ایمیدرو، این است که پیگیری ها و پاسخگویی به گزارشات واصله در بازه زمانی کوتاه انجام گیرد در این راستا تمام پاسخ ها ظرف حداکثر 7 روز صورت پذیرفته است.

    مدیرکل دفتر مرکزی حراست ایمیدرو خاطر نشان کرد: همه خدمتگزاران عرصه معدن و صنایع معدنی، چه عزیزانی که در معادن مشغول به فعالیت هستند چه مردم غیور و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه ای از کشور عزیزمان که حضور دارند، می توانند با مراجعه به «سامانه گزارشگران فساد و شکایات» اقدام به بارگزاری موضوعات، تخلفات و... خود کنند، تا در سریع ترین زمان ممکن ، با فساد، مقابله و با متخلفین برخورد لازم صورت گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر