نفرات برتر بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته کنترل صنعتی معرفی شدند

عصر معدن- بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته کنترل صنعتی به میزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.;

نفرات برتر بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته کنترل صنعتی معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، مراسم اختتامیه بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته کنترل صنعتی، با حضور دکتر وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، دکتر شهرکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، دکتر رحمانی معاون فرماندار رفسنجان و جمعی از مدیران مجتمع و شرکت‌کنندگان در محل امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

    در این مراسم، دکتر وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان این‌که نیروی انسانی ماهر یکی از عوامل مهم رشد اقتصادی در کشور است، گفت: کمبود نیروی انسانی ماهر بزرگ‌ترین مشکل صنایع بزرگ است.

    وی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای با شرکت‌های بزرگ استان قراردادهایی را منعقد کرده تا رشته‌ها و مهارت‌های مورد نیاز آنان را احصا کند.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان نیز با بیان این‌که استان کرمان از 42 رشته مسابقات، میزبان 5 رشته بود، گفت: استان کرمان در سال جاری میزبان پنج رشته تراش CNC و فلز CNC، تعمیر ماشین‌آلات سنگین؛ تعمیر و نگهداری هواپیما، طراحی مکانیک و کنترل صنعتی بود.

    مهندس محمدرضا ابراهیم‌نژاد مدیر آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز از همکاران خود برای میزبانی شایسته مسابقات قدردانی کرد و گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان دوسال قبل میزبان مسابقات کنترل صنعتی و پس از آن اردوی تیم ملی بود.

    وی افزود: دوسال قبل فراخوانی به کارکنان و بازنشستگان مجتمع داده شد که اردوی تیم ملی کنترل صنعتی در مجتمع در حال برگزاری‌ است و خواستیم که کسانی که علاقه‌مند هستند همراه با این عزیزان باشند و از آموزش‌ها بهره ببرند که تعدادی در این فراخوان شرکت کردند و یکی از این عزیزان به نام آقای «علیرضا کارگر» سال قبل در مسابقات ملی مهارت در کرج مقام نخست را به‌دست آورد.

    در پایان این مراسم، نفرات برتر معرفی شدند که بر این اساس «محمد شهرزادپور» از استان کرمان مدال طلا، «مهزیار سالاری» از استان کرمان مدال نقره را دریافت کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر