سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد:

برنامه ارتقای هم افزایی ایمیدرو با شرکت ها در بخش آموزش، پژوهش و فناوری

هزینه ۸۱میلیارد ریالی ایمیدرو در این بخش طی نیمه نخست

عصر معدن- سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان به دنبال ارتقای هم افزایی با شرکت های تابعه و وابسته در بخش آموزش، پژوهش و فناوری است.;

برنامه ارتقای هم افزایی ایمیدرو با شرکت ها در بخش آموزش، پژوهش و فناوری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، فرهاد فرشاد با بیان این مطلب گفت: ایمیدرو طی 6 ماهه نخست 1402، رقمی به ارزش 81 میلیارد ریال برای بخش آموزش، پژوهش و توسعه فناوری هزینه کرد.

    وی ادامه داد: هزینه های صورت گرفته برای برگزاری دوره های آموزشی منابع انسانی ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه در حوزه های مختلف، اجرای طرح های پژوهشی، حمایت از برگزاری همایش، تجهیز کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو، چاپ کتاب و مقاله و غیره بوده است.

    سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو خاطرنشان کرد: 2 نشست هم اندیشی و هم افزایی پژوهش ایمیدرو و بنگاه های منتخب در خرداد و شهریور به ترتیب به میزبانی مجتمع سنگ آهن سنگان و شرکت سنگ آهن گهرزمین برگزار شد.

    وی افزود: در این نشست ها، بخشی از نتایج طرح های پژوهشی انجام شده توسط ایمیدرو و شرکت های تابعه ارائه شد. جلسه آتی نیز در اواخر آبان برگزار خواهد شد.


    برگزاری 3819 ساعت دوره آموزشی

    فرشاد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی این سازمان طی 6 ماهه نخست 1402 تصریح کرد: طی این مدت، 3819 ساعت دوره آموزشی برای 7829 فراگیر در حوزه بهره وری، پژوهش و توسعه فناوری، مدیریت عملکرد، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی، بودجه، اکتشاف، فنی مهندسی، معدن و صنایع معدنی، کارآفرینی و غیره برگزار شد.

    وی ادامه داد: در بخش کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو نیز، به روزرسانی آرشیو الکترونیکی، به اشتراک گذاری لیست طرح های پژوهشی از سال 95 تا 1401 در پورتال آموزش، پژوهش و فناوری با هدف تسهیل دسترسی به دستاوردهای علمی و تخصصی مرتبط، تهیه لیست نیازمندی های این سازمان برای خرید کتاب های فارسی و لاتین تخصصی روز به صورت الکترونیکی و غیره انجام شد.

    موافقتنامه طرح آموزش معادن بخش خصوصی برای سال 1402 با شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز از جمله پروژه های آموزشی این مدیریت محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر