غریب پور در نشست با کارکنان روابط عمومی اعلام کرد:

تاکید بر رابطه تعاملی با رسانه ها/ ارایه تصویری دقیق از عملکرد بخش معدن و صنایع معدنی

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو خواستار اطلاع رسانی بیش از پیش از بخش معدن و صنایع معدنی، تعامل بیشتر با رسانه ها و رصد افکار جامعه مخاطب این سازمان شد.;

تاکید بر رابطه تعاملی با رسانه ها/ ارایه تصویری دقیق از عملکرد بخش معدن و صنایع معدنی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور در نشستی با کارکنان و مدیریت روابط عمومی این سازمان، پوشش گسترده عملکرد بخش های مختلف مجموعه ایمیدرو را ضروری خواند.

    وی با تاکید بر روابط تعاملی با رسانه ها اظهار داشت: مجموعه ایمیدرو، اقدامات موثری را در همکاری با بخش خصوصی و ظرفیت سازی و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی انجام داده و خواهد داد از این رو ضروری است که اطلاع رسانی دقیق، شفاف و جذابی از این روند صورت گیرد.
    رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه حرکت در این سازمان همچون دوی امدادی است، ادامه داد: از زمانی که هدایت این سازمان را از دکتر کرباسیان تحویل گرفتم چنین نگرشی به ایمیدرو داشته ام و تلاش خود و مجموعه را بر اعتلای حوزه معدن و صنایع معدنی با تکیه بر منابع و سرمایه انسانی خواهم گذاشت.
    وی به اقدامات روابط عمومی در این زمینه اشاره کرد و ضمن ابراز قدردانی از فعالیت های این بخش گفت: پوشش خبری مستمر از اقدامات سازمان و رصد افکار عمومی و تلاش در جهت رفع نواقص از اهم فعالیت های یک روابط عمومی کارآمد است.

    غریب پور معتقد است: انجام کارها بر اساس عشق و علاقه سبب روان شدن حرکت تمامی بخش ها از جمله روابط عمومی می شود. وی تاکید کرد: طبق فرموده رسول اکرم (ص)، هر کسی در هر بخشی که فعالیت می کند باید خود را جای مخاطب قرار دهد تا بتواند عدالت را رعایت کند و این نکته ای است که سرلوحه رفتارهای اینجانب نیز قرار گرفته است.
    وی با بیان اینکه کف ارزش های دینی ما سقف ارزش های منابع انسانی است، تصریح کرد: تکریم سرمایه انسانی، برشمردن قابلیت های کارشناسان و ایجاد انگیزه نزد کارکنان از جمله برنامه های پیش رو در حوزه سرمایه انسانی است.
    غریب پور به جمله بزرگان علم مدیریت (جک ولش) اشاره کرد و گفت: مشکل سازمان های ما این است که بیشتر مدیریت شده اند تا رهبری. در صورتی که امروزی به رهبری سازمان ها نیاز داریم تا نفوذ بیشتری بر قلب ها داشته باشیم.
    وی تاکید کرد: توجه به سرمایه انسانی روش اثربخش برای پیشرفت سازمان، ذینفعان و مخاطبان این مجموعه به شمار می آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر