پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

عصر معدن- دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت ۲۲ بهمن؛ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.;

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، متن پیام دکتر امیر خرمی شاد به مناسبت 22 بهمن به شرح ذیل است:

    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ


    «جاء الحق و زهق الباطل»


    22 بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاد اندیش ایران آن را با آگاهی و وحدت کلمه تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره)؛ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق نمود.

    پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ جهان است و  موجب استقلال و آزادی ملت ایران و زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور گردید.

    شرکت ملی صنایع مس ایران مفتخر است که در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر تلاش کارکنان وفادار، متعهد و وظیفه شناس و به  پشتوانه اعتماد سهامداران عزیز برای شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور و همسو با سیاستهای کلی نظام گام برداشته است.

    بر این باوریم که بالندگی کشورمان با تلاش جهادی در همه عرصه ها قابل دستیابی است و هم‌راستا با منویات مقام معظم رهبری و با تکیه بر ظرفیت های داخلی و سیاست‌های اتخاذ شده برای افزایش تولید، از هیچ کوششی برای ارتقای این کانون بزرگ صنعتی دریغ نخواهیم کرد.

    اینجانب در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تجدید پیمان با شهیدان و امام شهیدان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در پاسداشت ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این روز خجسته  را به مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه همکاران زحمت‌کش در شرکت ملی صنایع مس ایران، تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند منان برایتان سلامتی و توفیق خدمت شایسته به کشورمان را آرزومندم.

                                                                امیر خرمی‌شاد
                                               مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر