غریب‌پور در مراسم امضای تفاهمنامه توسعه زیرساخت حمل و نقل معدن تاکید کرد:

لزوم توجه به راهکارهای تامین مالی و جذب سرمایه گذار

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون حمل و نقل و لجستیک با خانه معدن ایران گفت: یکی از اهداف همکاری میان خانه معدن ایران با فدراسیون لجستیک حمل و نقل این است که راهکار مشترک برای بهبود وضعیت حمل و نقل مواد معدنی تا ارسال بار به خارج کشور و هم افزایی نهادهای مرتبط با بخش حمل نقل ریلی،‌ زمینی و دریایی از جمله اهداف کلان انجام شود.;

لزوم توجه به راهکارهای تامین مالی و جذب سرمایه گذار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» خداداد غریب پور با بیان این مطلب در ادامه افزود: حضور تشکل ها در این تفاهمنامه سبب تسهیل در تحقق اهداف توسعه ای است و یکی از موارد حائز اهمیت، جلب و جذب سرمایه گذار در این مسیر است.
    به گفته وی، اکنون بر اساس افق 1404 و دستیابی به ظرفیت تولید 55میلیون تن فولاد، سالیانه نیازمند 430 کیلومتر راه آهن جدید هستیم.
    وی گفت: لازم است تا خانه معدن ایران و فدراسیون حمل و نقل و لجستیک به دنبال راهکارهای تامین مالی، جذب سرمایه گذار و روش های مختلف سرمایه گذاری برای اجرای این طرح باشند.
    غریب پورخاطرنشان کرد: همکاری در چارچوب کمک به حل مسائل و مشکلات حمل و نقل و لجستیک مواد معدنی، ارائه راهکارهای مشترک در خصوص بهبود و توسعه شبکه حمل و نقل مواد معدنی ایران به خارج از کشور، هم افزایی و همیاری هرچه بیشتر به منظور مدیریت هرچه بهتر تأمین ماشین آلات مورد نیاز حمل مواد معدنی اهداف این تفاهم نامه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر