منابع انسانی ثروت اصلی شرکت مس

عصر معدن- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین بازدید خود از مجتمع مس سونگون و حضور در اولین جلسه تولید این مجتمع در سال ۱۴۰۱، تاکید کرد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید با کار جهادی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس سرعت دهیم.;

منابع انسانی ثروت اصلی شرکت مس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، دکتر «علی رستمی» روز گذشته (شنبه ششم فروردین)، پس از دیدار با مقامات استانی آذربایجان شرقی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع مس سونگون، برای نخستین بار در جلسه تولید این مجتمع، شرکت کرد.

    وی در این جلسه اجرای طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون را یکی از اولویت‌های شرکت مس دانست و تصریح کرد: باید بر روی تحقق اهداف تعیین شده یعنی تولید 400 هزار تن کاتد و 1 میلیون تن کنسانتره در عرض سه سال، تمرکز کنیم.
    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به قدمت بالای معدنکاری و توان بالای مهندسین ایرانی و تاکید بر استفاده از فن آوری های دانش بنیان، اظهار داشت: به طور قطع نیروی انسانی ثروت اصلی شرکت مس است و نباید نقش آنان را نادیده بگیریم و بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت ها زمینه توسعه بیشتر و سریع‌تر صنعت مس را فراهم سازیم.
    مدیرعامل شرکت ملی مس با اشاره به شعار سال  1401 از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در راستای تحقق این شعار، باید فناوری‌های دانش بنیان را مورد حمایت قرار داد تا شاهد به ثمر نشستن استعدادها و به تبع اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی در منطقه باشیم.
    رستمی با اشاره به توسعه کشور کره توسط دو شرکت بزرگ آن، افزود: شرکت مس نیز با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد می‌تواند یکی از شرکت‌های اثرگذار و پیشران پیشرفت ایران باشد.
    مدیرعامل شرکت مس با تاکید بر فعالیت‌های جهادی در این عرصه، گفت: از خداوند متعال، توفیق سربازی در راستای بالندگی و اعتلای میهن عزیزمان را مسالت می‌نماییم.
    لازم به ذکر است، در این جلسه الهویردی دهقانی نماینده ورزقان و خاروانا در خانه ملت، «مهدی اهرابی» عضو هیأت ‌مدیره و معاون هماهنگی، «کیارش مهرانی» معاون مالی و اقتصادی، «بهروز رحمتی» معاون توسعه و اکتشافات، «مهدی سلمانی» مدیر گروه حراست، «محمدجواد خلیلی» مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی و حوزه مدیرعامل و «جهانگیر رضوی» مدیر مجتمع مس سونگون حضور داشتند.

    googleplus  Facebook  Twitter  Cloob  Cloob  Cloob

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر