پس از به روز رسانی و در آستانه دهه فجر اعلام شد؛

چشم انداز ایمیدرو تا سال ۱۴۱۴؛ توسعه دهنده پایدار معدن و صنایع معدنی در منطقه

عصر معدن- سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقدام به بروزرسانی استراتژی های خود کرده است و ایفای نقش توسعه دهنده بخش معدن و صنایع معدنی در منطقه تا سال ۱۴۱۴ را هدفگذاری کرده است.;

چشم انداز ایمیدرو تا سال ۱۴۱۴؛ توسعه دهنده پایدار معدن و صنایع معدنی در منطقه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰:۰۰

    گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» روابط عمومی ایمیدرو در آستانه دهه فجر حاکی است، بر اساس نقشه راه به‌روزرسانی شده این سازمان، چشم انداز در سه بخش "توسعه دهنده"، "پایدار" و "منطقه" تعریف شده است.
    در بخش "توسعه دهنده"، تکمیل زنجیره ارزش از معدن تا محصولات پایین دست و فلزات آهنی و غیرآهنی که دارای مزیت رقابتی هستند، مورد توجه است. در زنجیره ارزش؛ حلقه اکتشاف، استخراج، فرآوری، متالورژی و تولید محصولات کیفی تر، زیرساخت ها و سایر حلقه های ارزش بخش، دیده شده است.
    همچنین در بخش "پایدار" توجه به ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در برنامه ها گنجانده شده است. در این بخش برای شاخص هایی همچون سهم معادن و صنایع معدنی در تولید ناخالص داخلی(GDP)، صادرات، اشتغال، کاهش کربن و نرخ مصرف آب و انرژی، اقتصاد چرخشی و... برنامه ریزی شده است.
    در بخش "منطقه"(برون مرزی) نیز، در تولید محصولات معدن و صنایع معدنی کسب رتبه برتر کشور در محدوده آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه و کشورهای همسایه هدفگذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر