دکتر خرمی شاد در نشست تولید مجتمع مس سرچشمه تأکید کرد

ضرورت تحقق رشد تولید در صنعت مس

عصر معدن- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست تولید مجتمع مس سرچشمه که صبح روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه برگزار شد، بر ضرورت تحقق رشد تولید در سال جاری در صنعت مس تأکید کرد.;

ضرورت تحقق رشد تولید در صنعت مس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، در این نشست که مهندس شهریار متوکل عضو هیات‌مدیره و معاون توسعه ذخایر معدنی، بهروز رحمتی معاون تولید، حسین تقدسی معاون مالی و اقتصادی، محسن باقری معاون منابع انسانی و پشتیبانی، حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی ازمعاونان و مدیران این مجتمع حضور داشتند، عملکرد تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون و همچنین میزان پیشرفت طرح‌های توسعه در مجتمع مس سرچشمه مورد ارزیابی قرار گرفت.

    دکتر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این نشست با خداقوت به همه کارکنان و مدیران مجتمع، با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی، بر ضرورت رشد تولید در سال جاری و تلاش مضاعف برای تحقق منویات معظم له تأکید کرد.

    وی با قدردانی از همه کسانی که در رشد تولید صنعت مس از گذشته تاکنون نقش داشتند، از جمله برادران رضایی و دکتر نیازمند، اقدامات هوشمندانه در این صنعت و تداوم آن در تحقق طرح‌های توسعه را خواستار شد.

    دکتر خرمی‌شاد با تجلیل از خدمات و زحمات همه مدیران عامل سابق شرکت ملی صنایع مس ایران، همراهی همه کارکنان را برای دستیابی به موفقیت ضروری دانست.

    مدیرعامل شرکت مس هم‌افزایی کارکنان و مدیران و کمک به یکدیگر را در مجتمع‌های شرکت مس برای رشد تولید، از جمله رکن اساسی تحقق توسعه و پیشرفت و شکوفایی آینده این صنعت دانست.

    وی صنعت مس را از باقیات صالحات مرحوم دکتر رضا نیازمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه کارکنان و مدیران، بهترین دستاوردها برای این صنعت به ثبت برسد.

    وی در پایان تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم من پیگیری لغو مصوبه صندوق بازنشستگی است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر