رضا حسینی قطب آبادی

ظرفیت تولید کنسانتره مس شهربابک سه برابر خواهد شد

عصر معدن- نماینده مردم شهربابک در مجلس با اشاره به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم حوزه انتخابیه خود از شروع احداث تغلیظ ۳ میدوک به صورت رسمی خبر داد و گفت: همچنین ظرفیت تولید کنسانتره مس شهربابک سه برابر خواهد شد.;

ظرفیت تولید کنسانتره مس شهربابک سه برابر خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، مصطفی رضاحسینی قطب آبادی در دیدار با رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران خواستار شتاب بخشی به پروژه های توسعه ای مجموعه مس و همچنین افزایش میزان خدمات اجتماعی این مجموعه به شهرستان شد.

    وی افزود: ساخت بیمارستان 150 تخخوابی، احداث باند دوم جاده میدوک، احداث تصفیه خانه آب شرب و ساخت هتل و مجموعه اقامتی و فرهنگی پروژه هایی هستند خواستار تسریع در انجام آن ها هستیم.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن تشکر از حمایت‌ها و تلاش‌های رضاحسینی از مجموعه مس، بیان کرد: امروز چک خرید مجموعه مس فلز رنگین صادر و رسما خرید این مجموعه انجام شد.

    در ادامه دکتر رستمی بیان کرد: با توجه به مطالبه مهندس رضاحسینی در جهت توسعه مجتمع مس شهربابک شروع احداث فاز سوم تغلیظ  معدن مس میدوک نهایی شد و با این اقدام تولید کنسانتره مس در شهربابک به سه برابر خواهد رسید و شاهد اشتغال گسترده جوانان در این پروژه خواهیم بود. /

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر