قدردانی مسئولان استان کرمان و آذربایجان شرقی از حمایت‌های شرکت مس برای مقابله با کرونا

عصر معدن- جمعی از مسئولان استان کرمان و اذربایجان شرقی از حمایت‌های شرکت مس برای مقابله با کرونا قدردانی کردند.;

قدردانی مسئولان استان کرمان و آذربایجان شرقی از حمایت‌های شرکت مس برای مقابله با کرونا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، دکتر محمدرضا پور ابراهیمی و دکتر محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، حسن یحیوی فرماندار شهرستان ورزقان، دکتر مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان، دکتر سعید قایینی فرماندار شهربابک و دکتر محمد بسنجیده رییس بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک از حمایت‌های شرکت مس و دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای مقابله با کرونا قدردانی کردند.

    محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از کمک 4 میلیارد تومانی شرکت مس به دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا  قدردانی کرد و خواستار حمایت سایر شرکت‌های صنعتی و معدنی و همچنین مؤسسات مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم‌نهاد و نهادهایی که در موضوع مبارزه با کرونا  فعالیت دارند، شد.
    بر اساس این گزارش، همچنین دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور نیز طی نامه ای به دکتر خداداد غریب‌پور رئیس هیات‌عامل ایمیدرو از کمک شرکت ملی صنایع مس ایران به مبلغ چهار میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای مقابله با کرونا قدردانی کرد.
    علاوه بر دکتر زاهدی و دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور، «مجید فصیحی‌ هرندی» فرماندار رفسنجان از دیگر مسئولان استان کرمان بود که از آمادگی و مشارکت موثر شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه در عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان رفسنجان قدردانی کرد.

    به گفته فرماندار رفسنجان پیش از این‌که مقابله با شیوع ویروس کرونا از مسئله‌ای‌ منطقه‌ای به یک ضرورت ملی تبدیل شود دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیریت پیشرو و آینده نگر مس دستور انجام اقدامات پیشگیرانه را برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان رفسنجان صادر کرد.
    وی تاکید کرد: اعلام آمادگی و حمایت علمی جناب آقای دکتر سعدمحمدی و دیگران همکارانشان در تهران و رفسنجان در همه ابعاد و زمینه‌ها به ویژه حمایت از فعالیت‌های ایثارگرانه پرسنل درمانی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت در تامین مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی قابل ستایش و تقدیر است.
    بر اساس این گزارش، همچنین سعید قائینی فرماندار شهرستان شهربابک در گفت‌وگو با اصحاب رسانه ضمن قدردانی و تشکر از حمایت شرکت مس و مجتمع مس شهربابک گفت: شرکت مس مبلغ 4میلیارد و200میلیون تومان به بخش کرونای بیمارستان شهربابک کمک کرده است و مجتمع مس شهربابک  تجهیزات لازم برای آماده سازی بخش کرونا و رفع کمبودها از جمله خرید قطعات لازم برای دستگاه سی‌تی‌اسکن و خرید تخت با تجهیزات کامل را برای بیمارستان شهربابک فراهم کرده است.
    بر اساس این گزارش، «حسن یحیوی» فرماندار شهرستان ورزقان نیز طی نامه‌ای از زحمات دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به خاطر تجهیز مراکز درمانی و تامین ملزومات بهداشتی و پزشکی شهرستان ورزقان با هدف مقابله با کرونا قدردانی کرد. فرماندار شهرستان ورزقان در بخشی از این نامه آورده است: «اینجانب به رسم ادب و وظیفه بر خود فرض می‌دانم به نمایندگی از مردم و مسئولین این شهرستان، از حسن توجه ومساعدت‌های حضرتعالی و همکاران محترم‌تان در شرکت ملی صنایع مس ایران که همواره در جهت توسعه و شکوفایی شهرستان ورزقان گام برداشته‌اید؛ به ویژه اقدام اخیر در تأمین اقلام مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان و نیز مواد لازم برای ضد عفونی اماکن عمومی و معابر شهری و روستایی این منطقه برای مقابله با بیماری کرونا ویروس تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند رحمان موفقیت و سرافرازی حضرتعالی و مجموعه تحت امرتان را در انجام وظیفه خطیر تولید و توسعه اقتصادی کشور مسئلت نمایم.»
    دکتر «محمد بسنجیده» رییس بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک نیز از حمایت‌های شرکت مس برای مقابله با کرونا قدردانی کرد اظهار داشت: با کمک شرکت ملی مس و مجتمع مس شهربابک 40تخت با تجهیزات کامل برای بیمارستان شهربابک خریداری شد تا برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شود.
    رئیس بیمارستان ولیعصر شهربابک با اشاره به کمک 4 میلیاردتومانی شرکت مس افزود: این مبلغ صرف خرید 83مورد تجهیز پزشکی، از کوچکترین وسایل مانند پایه‌ی سرم تا دستگاه سونوگرافی شد که خوشبختانه تعداد زیادی از تجهیزات خریداری و وارد بیمارستان شده است و تعدادی دیگر به دلیل مشکلات حمل و نقل در شرایط کرونایی هنوز به بیمارستان نرسیده‌اند که به زودی تحویل ما خواهند شد.
    وی تصریح کرد: تخت بستری و تشک، دستگاه تنفس مصنوعی، دستگاه بیهوشی، دستگاه سونوگرافی، مانیتور قلبی و تمامی تجهیزاتی که هر بیمارستان پیشرفته نیاز دارد خریداری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر