با هدف ارایه ۷ خدمت جدید به "معدن و صنایع معدنی"

ایمیدرو و صندوق ضمانت صادرات، امروز تفاهمنامه پوشش ریسک صادراتی امضا می کنند

عصر معدن- سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و صندوق ضمانت صادرات امروز عصر تفاهمنامه پوشش ریسک "صادرات" و "معاملات تهاتری" حوزه معدن و صنایع معدنی امضا می کنند.;

ایمیدرو و صندوق ضمانت صادرات، امروز تفاهمنامه پوشش ریسک صادراتی امضا می کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، امیر صباغ مدیر دفتر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو با اعلام این خبر گفت: در چارچوب این تفاهمنامه 7 خدمت جدید به شرکت های صادراتی این بخش اضافه می شود که 3 مورد پس از امضای تفاهمنامه عملیاتی و 4 مورد دیگر سه ماه بعد و با مشخص شدن دستورالعمل های آن اجرایی می شود.

    صباغ ادامه داد: بدین ترتیب هفت خدمت جدید که تاکنون ارایه نشده بود به شرکت های صادراتی و معاملات تهاتری ارایه می شود به طوری که در شرایط تحریم، مانعی در صادرات معدن و صنایع معدنی ایجاد نشود.

    وی تصریح کرد: به زودی آن بخش از ریسک هایی که تاکنون قابل پوشش نبوده نیز شناسایی و با مشخص شدن ضمانت های مربوطه، پوشش داده خواهد شد.

    مدیر دفتر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو همچنین تاکید کرد: کمیته ای نیز با هدف اجرایی شدن این تفاهمنامه تعریف شده که ضمن نظارت بر اقدامات،‌ از روند ماهانه بیمه و پوشش ریسک های صادراتی این بخش گزارش دهد.

    طبق برنامه ریزی صورت گرفته عصر امروز در محل وزارت صنعت معدن و تجارت تفاهمنامه فوق به امضا می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر