در دیدار با نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد:

برنامه اکتشاف پهنه های ۳ شهرستان استان کرمان توسط ایمیدرو

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو از برنامه عملیات اکتشاف در پهنه های شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه استان کرمان خبر داد و گفت: پهنه های مورد توجه بدون محدودیت مالی اکتشاف خواهد شد. وی همچنین بر تسریع در اجرای پروژه تیتانیوم کهنوج بعد از انتخاب سرمایه گذار طی سال جاری تاکید کرد.;

برنامه اکتشاف پهنه های ۳ شهرستان استان کرمان توسط ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور امروز در نشست با تعدادی از نمایندگان شهرستان های استان کرمان، افزود: پهنه های معرفی شده شهرستان های فوق بدون محدودیت مالی توسط سازمان ایمیدرو اکتشاف می شود.

    وی با بیان اینکه برنامه های حمایتی ایمیدرو در اجرای طرح احیای معادن کوچک ادامه دارد، گفت: موضوع همکاری ایمیدرو در تامین زیرساخت های معادن منطقه ارزوئیه از توابع شهرستان جیرفت (حوزه جنوب استان کرمان) در دستور کار قرار می گیرد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه دارد: با توجه به فعالیت 4 کارخانه کنسانتره مس و آهن در شهرستان جیرفت، ایمیدرو برای توسعه زیرساخت ها(آب و برق و جاده)، همکاری های لازم را خواهد داشت.

    تسریع در اجرای برنامه های تیتانیوم کهنوچ

    غریب پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های ایمیدرو در اجرای پروژه تیتانیوم کهنوج، اظهار داشت: در جلسه با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و سرمایه گذار این پروژه، برنامه های اجرای پروژه طی سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

    رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه سرمایه گذار این پروژه اسفندماه سال 98، مشخص شد، افزود: با توجه به واردات پیگمنت (رنگدانه) به کشور، با اتمام عملیات اجرایی این کارخانه، نیاز کشور به پیگمنت تامین خواهد شد.

    وی افزود: ذخیره قطعی معدن تیتانیوم کهنوج 150 میلیون تن و ذخیره احتمالی آن 400 میلیون تن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر