با حضور نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛

نشست مدیرعامل شرکت ملی مس با سرمربی و مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان

عصر معدن- نشست مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با حضور نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.;

نشست مدیرعامل شرکت ملی مس با سرمربی و مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در نشستی با محرم نویدکیا سرمربی تیم و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه ورزشی مس رفسنجان که با حضور دکتر محمدی انارکی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، آخرین وضعیت این تیم لیگ برتری را بررسی کرد.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این جلسه بر حمایت از باشگاه‌های ورزشی زیرمجموعه تأکید کرد و تقویت باشگاه مس رفسنجان و سایر باشگاه‌های این شرکت در فصل پیش رو را از اهداف مورد نظر شرکت ملی مس برشمرد.

    پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیز در ابتدای جلسه، گزارشی از وضعیت فعلی این باشگاه، موانع و مشکلات فصل گذشته و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای حضور پرقدرت در فصل پیش رو لیگ برتر ارائه کرد.

    محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان هم ضمن قدردانی از حمایت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از تیم مس رفسنجان گفت: امیدواریم با نگاه مثبت مدیریت شرکت ملی مس، در فصل آتی شاهد موفقیت این تیم و خوشحالی مردم رفسنجان باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر