در حاشیه نخستین دوره آموزشی اعلام شد:

برنامه برگزاری دوره های آموزشی تحول دیجیتال در ایمیدرو

عصر معدن- مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان، دوره های آموزشی تحول دیجیتال را در راستای پیاده سازی انقلاب صنعتی نسل ۴ برای مدیران ایمیدرو و شرکت های تابعه برگزار می کند.;

برنامه برگزاری دوره های آموزشی تحول دیجیتال در ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری در حاشیه برگزاری دوره آموزشی «مبانی تحول دیجیتال» اظهار داشت: موضوع تحول دیجیتال، انقلاب صنعتی نسل 4 و توسعه هوشمندسازی در بخش معدن و صنایع معدنی، ازجمله استراتژی های اصلی ایمیدرو است که برای موفقیت در این زمینه، برگزاری دوره های آموزشی برای اجرا کنندگان ضروری است.

    وی افزود: 5 دوره آموزشی در حوزه تحول دیجیتال و هوشمندسازی طراحی شده که برای سطح مدیران ایمیدرو و شرکت های تابعه اجرا می شود و نخستین دوره، تحت عنوان آشنایی با مفاهیم تحول دیجیتال بود. در این زمینه، تلاش شده از بهترین و با تجربه ترین استادان کشور استفاده کنیم تا علاوه بر دانشگاهی بودن، فعالیت های اجرایی هم داشته باشند.

    برنامه پیاده سازی هوشمند سازی در 2 واحد تابعه ایمیدرو

    مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به انجام 2 طرح پژوهشی در قالب هوشمندسازی و انقلاب صنعتی نسل 4 در این سازمان، گفت: نقشه راه توسعه دیجیتال و هوشمندسازی در بخش معدن و صنایع معدنی تدوین شده و براساس این نقشه راه، 2 شرکت طلای زرشوران و آلومینیوم جاجرم به عنوان زیرمجموعه های ایمیدرو انتخاب شدند.

    وی افزود: این شرکت ها به دلیل تکمیل بودن زنجیره ارزش (اکتشاف، استخراج، فرآوری، استحصال و بازار)، در برنامه هوشمندسازی ایمیدرو قرار گرفتند. پیش نیاز این روند، انجام مطالعات مفهومی در 2 شرکت مذکور است.

    به گفته ملاطاهری، قرار است طرح هوشمندسازی معادن و صنایع معدنی را با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دهیم تا از امتیازهای این حوزه برای شرکت ها از جمله معافیت های مالیاتی نیز استفاده کنیم.

    بنا به این گزارش، نخستین دوره آموزشی تحول دیجیتال برای مدیران ایمیدرو و شرکت های تابعه توسط مهدی شامی زنجانی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران در محل این سازمان برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر