فهرست اقلام مورد نیاز صنعت مس با ارز بری بالا منتشر شد؛

فراخوان شرکت ملی مس برای جلب مشارکت تولیدکنندگان داخلی

عزم جدی برای تحقق شعار «ساخت داخل»

عصر معدن- شرکت ملی صنایع مس ایران به منظور شناسایی و جلب مشارکت شرکت‌های توانمند داخلی، فهرست اقلام مورد نیاز صنعت مس با ارز بری بالا را منتشر کرد.;

فراخوان شرکت ملی مس برای جلب مشارکت تولیدکنندگان داخلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس‌پرس، واحد بومی‌سازی شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای استفاده از حداکثر توان تولیدی و خدماتی کشور، فهرست اقلامی که بیشترین میزان ارزبری و اولویت ساخت داخل دارند را منتشر کرد.

    بنابر این گزارش، از تمامی مراکز دانشگاهی، پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند دعوت شده است در صورت توانایی ساخت داخل هر یک از آیتم‌های اعلام شده، به آدرس www.nicico-acc.ir مراجعه نموده و اطلاعات خود را ثبت نمایند.

    فهرست قطعات مورد نیاز شامل انواع چرخ‌دنده‌ها از جمله پینیون‌ها و دنده‌های بالمیل و سگمیل تا قطر 8 متر، انواع کلکتور، انواع فلوکولانت، انواع پمپ‌های آب، اسید، اسلاری، دیافراگمی و پریستالتیک، انواع پمپ‌های آب، اسید، اسلاری، دیافراگمی و پریستالتیک، انواع کف‌ساز اعلام شده است.

    همچنین انواع گیربکس‌های صنعتی شامل خورشیدی، کتابی، هلیکال با ظرفیت‌های مختلف، انواع نسوزها، نوار نقاله‌های عریض و نوارهای Steelcord ، انواع موتورهای  LV and MV، انواع بیرینگ‌ها و یاتاقان‌ها، انواع روغن و روانکار از دیگر قطعات مورد نیاز شرکت ملی مس به شمار می‌رود.

    علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور بازدید از سایر توانمندی‌ها و نیازهای بومی‌سازی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس https://nama.nicico.com/ مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر