پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز خبرنگار

عصر معدن- دکتر امیر خرمی شاد مدیر عامل شرکت ملی مس با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.;

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، متن پیام دکتر امیر خرمی شاد مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شرح زیر است         

       به نام خدا

    نَ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

    هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی که تا آخرین قطره خون با قلم خود شجاعانه پرچم جهاد تبیین را برافراشته نگه داشت، هوشمندانه به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است. بدون تردید برای تجلیل از اصحاب تلاش‌گر، بی‌همتا و خستگی‌ناپذیر رسانه‌ که در خط مقدم جهاد تبیین حضور دارند، نباید به یک روز به خصوص بسنده کرد.
    تأکید پی در پی رهبری معظم انقلاب گواه این است که این مشعلداران آگاهی مسئولیت سنگینی در آفرینش امید و تحقق توسعه‌های مدنظر یک کشور برعهده دارند، وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «بارها گفتم، بازهم می‌گویم. در راس نقشه‌های دشمن تبلیغ است و علاج آن تبیین حقیقت است.» درمی‌یابیم که چه وظیفه دشواری بر دوش خبرنگاران نهفته شده است.
    اعتقاد دارم که در جهاد تبیین این خبرنگاران نجیب هستند که بار اصلی این عرصه دشوار و بسیار مهم را بی‌منت بر دوش می‌کشند و بی‌درنگ، حضوری جهادی می‌یابند تا آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دچار اختلال  نشود.
    از سوی دیگر وقتی از توسعه و رشد سخن می‌گوییم و با تمام وجود در پی آن هستیم تا شاهد مهار تورم و تحقق رشد تولید باشیم، بازهم نقش بی‌بدیل خبرنگاران به عنوان شریف‌ترین فرزندان کشور در عصر پرهیاهوی جنجال‌های رسانه‌ای که به دنبال خلل در روندهای توسعه و رشد تولید هستند، بسیار برجسته است. آن‌ها با امیدآفرینی‌های صحیح و شجاعانه و با تبیین دقیق رویدادها، ضمن تحلیل صحیح وقایع با نقدهای خود مسیر درست را شناسایی و به جامعه معرفی می‌کنند.
    یاد و خاطره شهید صارمی فقید و بزرگوار را گرامی می‌دارم و فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران گرانقدر کشور تبریک می‌گویم و برای همه این عزیزان توفیق روزافزون و سلامتی را خواستارم.


                                                                 امیر خرمی‌شاد
                                               مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر