مدیرعامل شرکت آلیاژکار اصفهان خبر داد:

تولید ۱۸ هزار تن گلوله فولادی برای خط تولید مجتمع مس سرچشمه و سونگون

عصر معدن- «احمد احمدی»، مدیرعامل شرکت آلیاژکار اصفهان با قدردانی از زحمات دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در حمایت از شرکت‌های تابعه صنعت مس و با بیان اینکه گفت: این شرکت با هدف تأمین گلوله‌های آسیاب معادن مس سرچشمه و سونگون تأسیس شد و عمده محصولات این شرکت گلوله فولادی از جنس ۷۰CR۲ بوده و در سایزهای ۶۰ و ۸۰ و ۱۰۰ میلی متر که مورد مصرف اکثر معادن مس، سرب و روی، سنگ آهن و طلا و ... می باشد تولید می‌شود.;

تولید ۱۸ هزار تن گلوله فولادی برای خط تولید مجتمع مس سرچشمه و سونگون
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، وی افزود: سالیانه حدود 18 هزار تن گلوله فولادی به مجتمع های مس سرچشمه و سونگون ارسال می‌شود.

    احمدی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر تلاش شده تا این شرکت در بازار صنایع معدنی دیگر نیز حضور یابد، گفت: طی سال‌های گذشته با ورود سایر رقبا به بازار گلوله، این شرکت جهت استفاده از ظرفیت تولید خود علاوه بر تأمین نیاز شرکت مس تلاش کرد با ورود به بازار در سایر معادن ظرفیت خود را تکمیل کند به طوری که در این راستا موفق به تولید سالانه حدود 8 هزار تن گلوله به معادن دیگر شده است

    وی با بیان اینکه این روند در سال 99 سرعت بیشتری گرفته است، اظهار داشت: خط مشی این شرکت بهبود مستمر کالا و رضایت مندی مشتری است.

    مدیرعامل شرکت آلیاژکار اظهار داشت: تلاش کرده‌ایم بر اساس نوسانات شدید بازار آهن در زمان مناسب اقدام به تولید و خرید و فروش کنیم و از سوی دیگر با راه‌اندازی خط نورد گرم توانسته‌ایم بخشی از نیاز خود به میلگرد و مواد اولیه را نیز تأمین نماییم.

    احمدی افزود: خوشبختانه به رغم نوسانات بازار، بودجه تعریف شده و مصوب شده این شرکت برای سال 99 در شش‌ماهه نخست سال محقق شده است.

    وی در پایان با قدردانی از پرسنل شرکت آلیاژ کار گفت: دانش فنی پرسنل به دلیل سوابق طولانی تقریبأ کامل و از لحاظ تولید، تعمیر و نگهداری و استفاده از روش‌های مناسب به روز است به طوری که تقریبا 95 درصد تعمیرات و ساخت در کارگاه انجام می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر