به همت شرکت ملی مس؛

موکب خدمت‌رسانی به زائران در مرز «ریمدان» سیستان و بلوچستان برپا شد

عصر معدن- مجتمع مس شهربابک با برپایی موکب سیدالشهداء در منطقه مرزی «ریمدان» در استان سیستان و بلوچستان، خدمات‌رسانی به زائران خارجی راهپیمایی اربعین حسینی را انجام می‌دهد.;

موکب خدمت‌رسانی به زائران در مرز «ریمدان» سیستان و بلوچستان برپا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و آغاز پیاده‌روی زائران به سمت کربلا معلی و نجف اشرف، شرکت ملی صنایع مس ایران اقدام به برپایی موکب های خدمت‌رسانی کرده است.

    ‎یکی از این موکب‌ها متعلق به مجتمع مس شهربابک است که در منطقه مرزی ریمدان واقع شده و با بیش از 40 نفر خادم به زائران خدمات‌رسانی می‌کند.

    ‎بر اساس این گزارش، محمدجواد خلیلی مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط‌عمومی شرکت مس با حضور در منطقه مرزی ریمدان واقع در استان سیستان و بلوچستان از نحوه خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اقدامات قرار گرفت.


    ‎خلیلی تأکید کرد: شرکت ملی مس تلاش دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود شرایط سفر عاشقان به کربلای معلی را تسهیل کند.

    مرز «ریمدان» پذیرای زائران پاکستانی و هندی است که از این منطقه وارد خاک ایران می‌شوند و به زیارت سرور ‌و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) می‌روند.

    گفتنی است در روزهای گذشته حجت الاسلام والمسلمین مهامی نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه زاهدان، مرحمتی معاون استانداری سیستان و بلوچستان، رأفت فرماندار شهرستان دشتیاری از موکب شهدای شرکت ملی صنایع مس بازدید کردند.
    پخت و پخش روزانه بیش از 7 هزار پرس غذا، توزیع آب و شربت، برپایی چایخانه‌، توزیع بسته‌های فرهنگی و پخش نوحه و برپایی مراسم سینه‌زنی گوشه‌ای از اقدامات این موکب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر