ایمیدرو برای ایجاد زیرساخت باید با بخش خصوصی مشورت کند

عصر معدن- خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو در مراسم تکریم و معارفه گفت: در شرایط فعلی یک چهارم بازار سرمایه در حوزه مسئولیت ایمیدرو است. در واقع حوزه معدن حوزه اى اقتصادى است و اگر قرار است ایمیدرو زیرساخت ایجاد کند باید با بخش خصوصى مشورت کند.;

ایمیدرو برای ایجاد زیرساخت باید با بخش خصوصی مشورت کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، غریب‌پور ادامه داد: ایمیدرو در عین حال که ثروت آفرینى مى کند باید نگاهى توسعه اى داشته باشد. همچنین حفظ اشتغال در این زمینه جزو گام هاى اولیه است.

    وی گفت: در نقشه راه معدن وظایف هر سازمان مشخص است. باعث افتخار بنده است که سکان دار سازمانى مى‌شوم که جزو سازمان‌هاى برتر است.

    به گفته رییس هیات عامل ایمیدرو، باید در سنگان کار اساسى انجام گرفته و زیرساخت ها فراهم شود تا به تعهد ٤۰ میلیون تنى عمل کنیم. همچنین باید برای صادرات محصولات مازاد تسهیل ایجاد شود و از قوانین شتاب زده پرهیز کنیم.

    به گفته وی، براى استفاده از پتانسیل ها و دستیابى  به اهداف ١٤۰٤ باید ساختار تعریف شود. باید اشاره کنم که توکل بر خدا کار، تیمى، مسئولیت پذیرى و کار درست ٤ شعار بنده است.

    غریب‌پور گفت: باید هزینه انرژى را کم کرده و در این زمینه باید ارتباط موثر با دانشگاه ها داشته باشیم.

    وی ادامه داد: باید براى تمامى موارد ساختار طراحى شود. مشکل کشور نبود چنین ساختارى است. کارخانه کنسانتره سنگان را با تعریف ساختار در توسعه ملی با وجود همه مشکلات ظرف ٣٢ ماه اجرا کردیم.

    غریب‌پور گفت: امیدوارم ایمیدرو نقش خود را در اقتصاد کشور به خوبى ایفا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر