معاون اقتصادی استاندار کرمان عنوان کرد

نتایج و دستاوردهای مثبت حضور مثبت شرکت مس در همایش «صنایع کوچک و صنایع بزرگ کرمان»

عصر معدن- حضور پرتعداد و موثر مدیران شرکت مس و به ویژه دکتر رستمی مدیرعامل ملی مس در دومین همایش «ارتباط موثر بین صنایع کوچک و صنایع بزرگ استان کرمان» موجب خواهد شد تا شاهد نتایج و دستاوردهای مهمی در این خصوص باشیم.;

نتایج و دستاوردهای مثبت حضور مثبت شرکت مس در همایش «صنایع کوچک و صنایع بزرگ کرمان»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، دکتر امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان با بیان این مطلب در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در این همایش در سطح بسیار موثر و خوبی به همراه 40 نفر از مدیران ارشد شرکت کرده و تفاهم نامه همکاری هم امضا شده که امیدوارم در این سطحی که از سوی مدیران شرکت مس و با حضور مدیرعامل از این همایش اسقبال شده نتیجه بسیار مهم آن را ببینیم.

    وی با بیان اینکه مس به عنوان فلز استراتژیک، نعمتی برای کشور است، اظهار داشت: شرکت ملی مس دارای ذخایر بسیار مهمی در نیمی از استان کرمان است و اگر ارتباط مس با صنایع کوچک گسترش یابد، توسعه متوازن و پایدار را شاهد خواهیم بود.

    دکتر حسن‌زاده ادامه داد: در کرمان شرکت‌های بسیار خوب فناورانه داریم و توقع ما از شرکت مس این است که از آن‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. همچنین توجه ملی مس به صنایع پایین دستی و ضرورت تداوم این نگاه بسیار مهم است.

    معاون اقتصادی استاندار گفت: توسعه در همه جای جهان با شرکت‌های کوچک و متوسط به ثمر می‌رسد و شرکت‌های بزرگ به تنهایی نمی‌توانند توسعه را به ارمغان بیاورند و موجب صنعتی شدن کشورها ‌شوند.

    وی تأکید کرد: با توجه به ذخایر قطعی معدنی در صنایع بزرگ مثل مس و فولاد باید ارتباط بین صنایع بزرگ و کوچک بیشتر برقرار شود تا با یک خشکسالی یا مساله‌ای دچار مشکل و بحران نشویم.

    به گفته دکتر حسن‌زاده، هدف از برگزاری همایش «ارتباط موثر بین صنایع کوچک و صنایع بزرگ استان کرمان» این است تا در سال رشد تولید بتوانیم گام‌های اساسی برای توسعه برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر