رئیس هیات مدیره شرکت مس:

نقش مس در اقتصاد کشور ملی است

عصر معدن- «محمدباقر عالی» رئیس هیات مدیره شرکت مس گفت: سال ۹۷ سال افزایش تولید، سرعت گرفتن پروژه‌های توسعه‌ای و سال سبز شرکت ملی صنایع مس ایران بود.;

نقش مس در اقتصاد کشور ملی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، عالی با بیان این مطلب و با تاکید بر این‌که به مدد مجاهدت تمام پرسنل در تمامی حوزه‌ها شاهد افزایش تولید بی‌سابقه‌ای در شرکت مس بودیم گفت: با این میزان تولید هم‌اکنون انتظارات از شرکت مس برای افزایش تولید و توسعه بیشتر شده است.
    وی افزود: باید تلاش کنیم تا با همدلی و همکاری بیشتر و با یک برنامه‌ریزی دقیق در سال 98 حوزه تولید و توسعه را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.
    عالی با بیان اینکه در ابتدای سال سرعت برخی پروژه‌ها مثل کارخانه آهک اهر پایین بود ولی با همراهی اعضای هیات‌مدیره در پایان سال از پیشرفت خوبی برخوردار شده است اظهار داشت: سال آینده پروژه تولید کاتد سونگون،  فاز 3 تغلیظ سونگون، تغلیظ درآلو، تغلیظ دره‌زار، تغلیظ سرباره، و توسعه ظرفیت کارخانه ذوب خاتون‌آباد جزو پروژه‌های اولویت‌دار شرکت مس است.
    رئیس‌ هیات مدیره شرکت مس تصریح کرد: هم‌اکنون نقش مس در اقتصاد کشور نقش ملی است و در کنار این نقش توانمندسازی جوامع محلی را در دستور کار فعالیت‌های تولیدی و پروژه‌ای خود قرار داده و ان‌شا‌الله با این رویکرد تحقق اقتصاد مقاومتی را در داخل شرکت و هم در مناطق هم‌جوار شاهد خواهیم بود.
    رئیس هیات‌مدیره شرکت شرکت مس با اشاره به بیانیه «گام دوم» مقام عظمای ولایت در بهره‌گیری کامل از تمامی ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی گفت: بدون شک در دهه پنجم فعالیت‌های شرکت مس باید این بیانیه  را به عنوان سرلوحه فعالیت‌های اقتصادی قرار دهیم و در این راه پتانسیل‌های معدنی کشور می‌تواند نقش بسزایی در تحقق استقلال اقتصادی و منویات مقام معظم رهبری در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر