عضو اجرایی مسابقات ورزشی کارکنان ایمیدرو:

تقویت روحیه پهلوانی و منش انسانیت مهم‌تر از قهرمانی است

عصر معدن- صبح امروز آئین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.;

تقویت روحیه پهلوانی و منش انسانیت مهم‌تر از قهرمانی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» عضو اجرایی مسابقات ورزشی کارکنان ایمیدرو و شرکت های تابعه در این مراسم گفت: مساعدت و حمایت‌های فراوان روسای هیات عاملان ایمیدرو و مدیران ارشد ایمیدرو و مدیرعاملان شرکت های تابعه در جهت برگزاری این گونه مسابقات ورزشی، باوجود مشغله فراوان، موجب دلگرمی کمیته اجرایی، سرپرستان و بازیکنان است.
    عرب نژاد بیان کرد: این امر، نگاه مثبت مسئولان ایمیدرو و شرکت های تابعه نسبت به لزوم توسعه ورزش کارکنان و شادابی محیط کاری را نشان می‌دهد و قطعا تداوم چنین برنامه‌هایی به افزایش بهره‌وری نیروها کمک خواهد کرد.
    عضو اجرایی مسابقات ورزشی کارکنان ایمیدرو اضافه کرد: شور و نشاط این مسابقات موجب تحول در زندگی و شور و نشاط می شود.
    عرب نژاد عضو اجرایی مسابقات ورزشی کارکنان ایمیدرو هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای سطح سلامت ترغیب و تشویق هرچه بیشتر کارکنان جهت پرداختن به امور ورزش در زندگی شخصی و فردی دانست و عنوان کرد: این اقدام بر بهبودی و تحقق اهداف شرکت تاثیر مستقیم دارد، در ادامه از حمایت مدیریت عالی شرکت فولاد هرمزگان در برگزاری منظم این مسابقات تشکر کرد.
    وی همچنین تقویت روحیه پهلوانی و منش انسانیت را مهمتر از قهرمانی دانست و عنوان کرد: امیدواریم در برگزاری این مسابقات بتوانیم به این هدف مهم برسیم.
    مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد هرمزگان در این مراسم هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را ایجاد یک فضای فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و ترویج صمیمیت و دوستی دانست و عنوان کرد: برد و باخت زیاد مطرح نیست، نزدیکی واحدها با یکدیگر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارکنان مهمترین هدف است.
    امید محمدی در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان واحدهای تابعه ایمیدرو گفت: اینکه چنین جمعیتی را که متشکل از قشرها و سنین متفاوت هستند در این مسابقات در کنار هم مشاهده می کنیم، واقعاً شگفت انگیز است.
    وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود همواره از ورزش حمایت های لازم را انجام داده است، اضافه کرد: باید بدنبال برنامه هایی باشیم که کارکنان را بیشتر با اخلاق، رفتار و منش پهلوانی آشنا کنیم.
    محمدی اظهار کرد: پرداختن صِرف به فعالیت‌های تولیدی بدون در نظر گرفتن امور فرهنگی و ورزشی و خانوادگی موفقیت قابل توجهی در پی ندارد و اگر هم در مقطعی رشدی باشد، این موفقیت پایدار نخواهد بود.
    لازم به ذکر است، در پایان مراسم افتتاحیه 18 تیم حاضر در این مسابقات از مقابل مسئولان حاضر رژه رفته و به پاس خدمات و همکاری آقای پورفتاحی، از کارکنان بازنشسته شرکت مس کرمان در طول سالیان گذشته در برگزاری مسابقات ورزشی از سوی سازمان ایمیدرو با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر