ایمیدرو برگزار می کند:

فراخوان ثبت نام نخستین دوره تربیت تکنسین مهارتی کارخانه های سنگبری

عصر معدن- مرکز تحقیقات فـرآوری مواد معدنی ایران (زیرمجموعه ایمیدرو) برای برگزاری نخستین دوره تربیت تکنسین مهارتی کارخانه های سنگبری فراخوان داد.;

فراخوان ثبت نام نخستین دوره تربیت تکنسین مهارتی کارخانه های سنگبری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، بنا به درخواست طرح فاجد، مرکز تحقیقات فـرآوری مواد معدنی ایران در نظر دارد با همـکاری دانشـگاه ارومیـه، سازمان فنـی و حرفه ای آذربـایجان غربی و خـانه معدن این استان، دوره آموزشی کارخانه های سنگبری را در نیمه دوم خرداد امسال برگزار کند.

    این اقدام در راستـای تحقق نقشه راه معـدن و با هدف توسعه آمـوزش های مهارتی و با تاکید ویژه بر تربیت پرسنـل فنی مورد نیـاز واحدهای فرآوری صنایع معدنی به عنوان حلقه اتصال خدمات مهندسی و کارگری در بخش صنایع معـدنی کشور انجام می شود.

    محل دوره آموزشی مذکور، کارخانه های سنگبری و اداره فنی وحرفه ای استان آذربایجان غربی و نیز دانشگاه ارومیه بوده و به مدت 200 ساعت برگزار می شود.

    علاقه مندان به ثبت نام می توانند از امروز 9 اردیبهشت تا 28 اردیبهشت 1402 با مراجعه به سایت آموزش فنی و حرفه ای (www.Portaltvto.com) و خانه معدن استان خانه معدن آذربایجان غربی اقدام کنند.

    از جمله شرایط داوطلبان برای حضور در کلاس ها، دارا بودن دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی و هنرستان، شاغل یا مایل به اشتغال در سنگبری های بخش خصوصی، حداکثر سن داوطلبان 35 سال، داشتن کارت پایان خدمت و نیز دارا بودن شرایط فیزیکی مناسب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر