با حضور غریب پور انجام شد:

امضای تفاهم نامه همکاری ۲ جانبه مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی با خانه معدن

عصر معدن- تفاهم نامه همکاری دو جانبه مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و خانه معدن ایران با حضور خداداد غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو امضا شد.;

امضای تفاهم نامه همکاری ۲ جانبه مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی با خانه معدن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، مجید وفایی فرد، رئیس مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران ظهر امروز تفاهم نامه همکاری 2 جانبه امضا کردند.

    مفاد این تفاهم نامه شامل فراهم کردن بستر همکاری در زمینه های مختلف پژوهشی و رفع معضلات موجود در بخش معادن و صنایع معدنی، انجام پژوهش های کاربردی بر اساس نیازهای خانه معدن و نیز تسهیل و توسعه ارتباطات و تعامل مرکز با خانه معدن و اعضای آن است.

    همچنین، ارائه خدمات آزمایشگاهی و پایلوت با توجه به ضوابط مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی، توسعه همکاری دو جانبه و استفاده از ظرفیت ها و امکانات آن مرکز برای برگزاری دوره، سمینار و همایش با موضوعات مرتبط با معدن، توسعه استانداردهای آموزشی در حوزه معدن و صنایع معدنی، مشارکت در برگزاری کارگاه های آموزشی مهارتی و توانمند ساز ی طرف عرضه آموزش های تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی، از دیگر مفاد تفاهم نامه مذکور است.

    مدت زمان اجرای این تفاهم نامه از زمان امضا به مدت 5 سال است و اجرای هر یک از مفاد تفاهم نامه در قالب امضای قرارداد انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر