پیام وزیر صمت به مناسبت نکوداشت مهندس محمد هادی اردبیلی

عصر معدن- وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از زحمات صادقانه و مجاهدت های خالصانه مهندس محمد هادی اردبیلی؛ نخستین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اهدای لوح قدردانی کرد.;

پیام وزیر صمت به مناسبت نکوداشت مهندس محمد هادی اردبیلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، در حاشیه برگزاری مراسم «روایت ناخوانده چهل سال جهاد و مقاومت در صنعت» با هدف گرامیداشت شخصیت کم‌نظیر و ارزشمند آقای مهندس محمد هادی اردبیلی نخستین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی که با حضور با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عالی رتبه و اسبق شرکت مس، مسئولان و شخصیت‌های برجسته در حوزه صنعت و تولید، معاونان و مدیران شرکت مس و مجتمع‌های تولیدی شنبه سوم تیرماه برگزار شد. پیام دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت و معدن و تجارت نیز قرائت گردید.

    متن این پیام به شرح ذیل است:

    بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. جناب آقای مهندس محمدهادی اردبیلی از مردان مرد این سرزمین که صادقانه به وعده خود وفا کرد و خالصانه پای آرمان استقرار نظام توحیدی ایستاد و تمام زندگی اش را مجاهدانه وقف این عهد و پیمان کرد. مدیریت توانمند و کارآمد، همراه با تخصص و تجربه در کنار ویژگی های دیگر چون انقلابی و جهادی بودن ایشان، و نیز تدین و اخلاق در کنار صدق و صفای باطنی همراه با ساده زیستی و فروتنی و مردم داری نمونه یک انسان راستین و هم چنین الگوی تراز یک مدیر انقلابی بود. مدیری که به راستی بدون ادعا همواره خود را سرباز اسلام و وطن و رهبر خود می دانست و توصیف می کرد.  بیش از چهل سال مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در هر میدانی که در آن احساس تکلیف و وظیفه می کرد، به ویژه میدان صنعت موجب می شود، نام ایشان در پهنه آسمان صنعت و مقاومت این کشور بدرخشد. امید که با چشم داشتن به این ستاره ها به عنوان مفاخر ملی راه را پیدا کنیم و در مسیرش باشیم.


    و من الله التوفیق

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر