مدیرعامل جدید شرکت مس عنوان کرد:

اجرای پروژه‌های مس با کار جهادی

عصر معدن- علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با همت و پشتکاری که از خانواه بزرگ شرکت مس سراغ دارم آرزوی تولید ۴۴۰ هزار تن کاتد و تولید بالاتر دور از دسترس نیست.;

اجرای پروژه‌های مس با کار جهادی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور امیر خرمی شاد، عضو هیئت عامل ایمیدرو، علی رستمی مدیرعامل جدید شرکتمس، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل سابق این شرکت و همچنین اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت مس در محل این شرکت برگزار شد.

    در این جلسه، دکتر علی رستمی با اشاره به برنامه‌های بلندمدتی که در شرکت مس تهیه و تدوین شده است، گفت: امیدوارم بتوانیم با تلاش و پشتکار همکاران گرانقدر و پرتلاشم، این پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم، که قطعاً برکاتی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال خواهد داشت.
    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: کار مدیران در توسعه پروژه‌ها دیده می‌شود لذا با همت بلندی که در شما مدیران و معاونان این مجموعه سراغ دارم، طرح‌های توسعه شرکت محقق خواهد شد.
    رستمی تعریف 13 میلیارد دلار پروژه در شرکت مس را اتفاق مهمی دانست و گفت: امید است با کار جهادی، فعالیت شبانه‌روزی و کمک گرفتن از مجموعه‌های داخل و بیرون صنعت مس بتوانیم پروژه‌های توسعه‌ای را در زمان کوتاه‌تر اجرایی نمائیم.
    مدیرعامل شرکت مس افزود: در دهه گذشته صحبت از ساخت قطعات در داخل، مشکل بود اما امروز با پیشرفت‌های به‌دست‌آمده این امر امکان‌پذیر شده و می‌توانیم قطعات مورد نیاز را در داخل تولید کنیم و توسعه ساخت داخل از برنامه‌های اصلی شرکت خواهد بود.
    دکتر رستمی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های موجود در مجموعه‌های دانش بنیان تصریح کرد: اگر بخواهیم پیشرفت‌های سریع داشته باشیم باید شرکت مس را به مجموعه دانش بنیان تبدیل کنیم.
    وی ادامه داد: سرمایه اصلی شرکت نیروی انسانی متخصص، متعهد و پرتلاش است که بنده حتماً قدر این نعمت بزرگ را می‌دانم و در برابر همت عزیزان سر تعظیم فرود می‌آورم.
    وی با اشاره به اهمیت حوزه اکتشاف در صنعت مس و ظرفیت بالای آن گفت: قدم‌های بزرگی در این زمینه برداشته شده، اما باید این راه را با سرعت بیشتری ادامه دهیم و هیچ محدودیتی برای توسعه اکتشافات معدنی قائل نیستیم.
    مدیرعامل شرکت مس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امیدوارم در سال جدید با انرژی بیشتری به فعالیت خود ادامه داده و در کنار شما کمک خواهم کرد تا برنامه‌هایی که قبلا تهیه و تدوین کرده‌اید، اجرایی شود.
    دکتر رستمی همچنین با تشکر از دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل پیشین شرکت مس و قدردانی از هیئت مدیره  شرکت مس گفت: امیدوارم بیش از گذشته با همدلی بیشتر در پیشبرد برنامه‌های صنعت مس کشور موفق شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر