معارفه قائم مقام و مشاور ارشد اجرایی ایمیدرو

عصر معدن- قائم مقام و مشاور ارشد اجرایی رییس هیات عامل ایمیدرو، با حضور معاونان و مدیران این سازمان معارفه شد.;

معارفه قائم مقام و مشاور ارشد اجرایی ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، عصر روز گذشته با حضور خداداد غریب پور، مراسم معارفه عباس نعیمی به عنوان قائم مقام و مشاور ارشد اجرایی برگزار شد. در این مراسم غریب پور با یادآوری همکاری 10 ساله با نعیمی اظهار داشت: نگرش ملی همراه با مهارت قابل توجه در امور مالی و بازرگانی از جمله مشخصات حرفه ای وی بشمار می رود.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه حضور نعیمی سبب ورود ارزش های جدید به این سازمان خواهد شد،‌ گفت: تجارب نعیمی در شرکت بورس، شرکت های سرمایه گذاری، پتروشیمی، سیمان و ... از جمله سوابق اجرایی
    وی محسوب می شود.

    رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار امیدواری کرد که همکاری مجموعه با وی، موجب رشد و تعالی سازمان و کارکنان آن شود.

    نعیمی نیز در سخنان کوتاهی با ابراز تشکر از حسن اعتماد دکتر غریب پور گفت: به دنبال ایجاد تعالی سازمانی هستیم و در این مسیر تلاش خود را به کار می گیریم.
    وی اخلاق مداری را عاملی مهمتر از کار و حرفه دانست و بر همکاری صمیمانه در این مجموعه تاکید کرد.
    عباس نعیمی دانشجوی دکترای مهندسی مالی است. وی با دیپلم ریاضی و با رتبه بالا وارد دوره کارشناسی اقتصاد دانشگاه علامه شد و سپس از همین دانشگاه مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی کسب کرد.
    وی همچنین دارای مدرک DBAدانشگاه تهران است.

    وی در کارنامه حرفه ای خود سوابقی همچون عضویت شورای پذیرش شرکت بورس تهران، معاون گروه توسعه ملی، رییس هیات مدیره سیمان فیروزکوه،‌ جانشین مدیر عامل پتروشیمی شازند و ... را دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر