در راستای حمایت از تولید انجام شد؛

نامه جمعی از نمایندگان به وزیر صمت برای انتصابات جدید در شرکت ملی مس ایران

عصر معدن- هشت نفر از نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر صمت، از تدابیر اتخاذ شده در شرکت ملی صنایع مس ایران تقدیر کردند.;

نامه جمعی از نمایندگان به وزیر صمت برای انتصابات جدید در شرکت ملی مس ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، با توجه به حضور مدیران کارآمد و متخصص در رأس شرکت ملی صنایع مس ایران و اتخاذ تدابیر هوشمندانه در طرح‌های توسعه‌ای صنعت مس کشور، هشت نفر از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از عملکرد وزیر صمت تقدیر و تشکر کردند.

    در این نامه که به امضای حجت‌الاسلام‌ موسی‌غضنفرآبادی، نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، حجت‌الاسلام‌حسین‌جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار، محمدمهدی‌زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور، منصورشکرالهی، نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب، صمداله‌محمدی، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه، شهبازحسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر، ذبیح‌الله ‌اعظمی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و خانم عفت ‌شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان و همچنین حجت‌الاسلام ‌محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز و رئیس مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور رسیده، از خرمی‌شاد، مدیرعامل جدید شرکت صنایع ملی مس به عنوان مدیری باتجربه، پاکدست و کارآمد یاد شده و اظهار امیدواری شده است که تصمیمات و تدابیر وی باعث تحول در شرکت ملی صنایع مس ایران شود.

    متن این نامه به شرح زیر است:

    «جناب آقای علی‌آبادی

    وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

    با سلام و عرض ادارت

    وظیفه خود می‌دانیم که انتصاب آقای دکتر خرمی‌شاد به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس ایران تشکر کنیم. ایشان از مدیران کارآمد، پاکدست و با تجربه است که انشاا... می‌توانند تحولی جدی در آن شرکت ایجاد نمایند. علاوه‌ بر آن جای تشکر از جناب آقای دکتر خرمی‌شاد داریم که با درایت نسبت به مدیران کارآمد، متخصص و متعهد در زیرمجموعه خویش اقدام می‌نماید.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر