مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان ایمیدرو اعلام کرد:

همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو

عصر معدن- مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد: همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو سه شنبه جاری۱۵ آذر برگزار می شود.;

همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امیر ولدخانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو با حضور رئیس هیات عامل این سازمان و همه مدیران واحدهای تابعه برگزار و در آن، از واحدهای برتر تقدیر می شود.

    وی ادامه داد: در این دوره از ممیزی، عملکرد 48 واحد، ممیزی و 4 واحد، پیش‌ممیزی شده اند. براساس ممیزی انجام شده، در همایش مذکور، 4 واحد دارای سطح عملکرد عالی و 11 واحد دارای سطح عملکرد خوب و دستگاه های نظارت مرتبط با اهدای تندیس ویژه همایش و لوح، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

    مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو تصریح کرد: با توجه به تحقق اهداف مورد نظر در 5 دوره قبلی ممیزی، تصمیم گرفته شد مبنای اجرای برنامه ممیزی در ششمین دوره دگرگون شود و نحوه ممیزی متناسب با اهداف دوره دوم اجرای برنامه تغییر یابد.

    وی افزود: براین اساس، رده امتیازات بخش های 24 گانه چک لیست ممیزی و نحوه ارزیابی با اعمال وزن دهی به صورت کیفی تغییر یافت. همچنین، نوع سطح بندی امتیازات نهایی نیز تغییر و براساس آن، سطح عملکرد از 5 سطح به 7 سطح تغییر پیدا کرد.

    ولدخانی با اشاره به اینکه بر روی عملکردهای عملیاتی سیستم HSE در واحدهای تابعه تمرکز بیشتری شده است، ابراز امیدواری کرد: با تغییرات صورت پذیرفته در نحوه اجرای ممیزی و با تلاش و همراهی و پیگیری همکاران واحدهای معدنی و صنایع معدنی، چشم انداز " هدف صفر" در سطح مجموعه ایمیدرو محقق شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر