مدیرحوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس؛

بازدید نخبگان از مجتمع‌ها با هدف جهاد تبیین انجام می‌شود

عصر معدن- در راستای جهاد تبیین موضوع «امیدآفرینی» را دنبال می‌کنیم و با برنامه‌هایی همچون بازدید نخبگان کشور از مجتمع‌ها و طرح‌های توسعه‌ صنعت مس، امیدوارم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشیم.;

بازدید نخبگان از مجتمع‌ها با هدف جهاد تبیین انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، محمدجواد خلیلی مدیرحوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، این مطلب را در جریان بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران (ایران کانمین 2023) که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، عنوان کرد.

    وی افزود: همچنین در خصوص دغدغه مقام معظم رهبری با توجه به شعار سال، در حال پیگیری هوشمندسازی معادن به طور جدی هستیم، ضمن اینکه با طرح‌های توسعه در دست اجرای شرکت مس، قطعاً شاهد اشتغال خواهیم بود.

    خلیلی خبر داد: تا پایان مهر ماه 1402 بالغ بر 222 هزار متر حفاری از سوی شرکت مس انجام شده، در حالی که کل عملکرد سال گذشته 200 هزار متر بوده است و نکته مهم دیگر اینکه بزرگ‌ترین گمانه اکتشافی را به عمق 2036 متر در سال، شهریور ماه سال جاری حفر کردیم.

    مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس گفت: در 7 ماهه نخست سال جاری بیش از 68 همت فروش داشتیم در حالی که طی مدت مشابه سال گذشته میزان فروش 45 همت بود که نوید سود خوبی برای سهامداران شرکت می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر