رئیس هیات‌عامل ایمیدرو خبر داد:

عملکرد خوب شرکت مس در حوزه اکتشافات/ هماهنگی برنامه‌های شرکت مس با برنامه‌ ششم توسعه

عصر معدن- خداداد غریب‌پور رییس هیات عامل ایمیدرو، با تأکید بر شرایط خوب تولیدی شرکت مس گفت: در حال حاضر برنامه‌های شرکت مس با برنامه ششم توسعه هماهنگ است و امیدوارم تا پایان برنامه ششم اهداف تعیین‌شده در حوزه فولاد و مس را محقق کنیم.;

عملکرد خوب شرکت مس در حوزه اکتشافات/ هماهنگی برنامه‌های شرکت مس با برنامه‌ ششم توسعه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، معاون وزیر صمت و رئیس هیات‌عامل ایمیدرو با بیان این‌که در حوزه اکتشاف به‌دنبال استفاده از دستگاه و تجهیزات جدید هستیم گفت: شرکت‌های بزرگ معدنی دنیا در این حوزه به‌صورت جدی وارد شده‌اند که بسیاری از این تکنولوژی‌ها اخیراً در نمایشگاه آیمارک استرالیا به نمایش درآمده بود.
    وی با اشاره به حضور دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در آیمارک 2019 استرالیا گفت: نتایج بازدید و حضور ایشان در این همایش در روزهای آینده به‌صورت کنفرانس در ایمیدرو برگزار خواهد شد تا زمینه‌های استفاده از دانش روز در اکتشافات فراهم شود.
    غریب‌پور اظهار داشت: خوشبختانه شرکت مس در حوزه اکتشافات و فعال‌سازی معادن کوچک و متوسط خیلی خوب عمل کرده است و طبق تفاهمی که با مدیرعامل شرکت مس داشتیم قرار شده است شرکت مس به‌طور مستقیم معادن بزرگ را بهره‌برداری کند و معادن کوچک را با مشارکت بخش خصوصی فعال کند.
    رئیس هیات‌عامل ایمیدرو با بیان اینکه سیاست ایمیدرو توسعه بخش معدن است گفت: برای تحقق این موضوع به شرکت‌های معدنی اعلام کردیم که افزایش سرمایه از محل سود انباشته برای توسعه در دستور کار قرار گیرد.
    وی افزود: شرکت ملی مس امسال بخشی از سود خود را برای طرح‌های توسعه و بازسازی و نوسازی اختصاص داده است.
    به گفته غریب‌پور شرکت مس به‌اندازه کل فروش سال گذشته، طی شش‌ماهه نخست امسال فروش داشته است.
    رئیس هیات‌عامل ایمیدرو در پایان اشاره به همکاری خوب شرکت مس با مجموعه‌های دانش‌بنیان و جهاد دانشگاهی در حوزه بومی‌سازی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت مس رنکینگ خوبی در بازار سرمایه دارد و جزو سه شرکت برتر بازار سرمایه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر