در نشست کارگروه کنترل مدیریت مطرح شد:

تاکید رئیس هیات عامل ایمیدرو بر تقویت بعد معدنی شرکت گل گهر

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو بر لزوم توجه به استراتژی تقویت بعد معدنی شرکت صنعتی و معدنی گل گهر تاکید کرد.;

تاکید رئیس هیات عامل ایمیدرو بر تقویت بعد معدنی شرکت گل گهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، وجیه اله جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست کارگروه کنترل مدیریتی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بر لزوم تقویت استراتژی بعد معدنی در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر تاکید کرد. وی افزود: تنوع محصول از جمله مواردی است که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر باید قطعا در تدوین استراتژی های خود آن را مد نظر قرار دهد.
    رئیس هیات عامل ایمیدرو خاطر نشان کرد: تربیت نیروی انسانی، توجه به حوزه های اکتشاف، زیرساخت و تامین مواد اولیه از دیگر مواردی است که این شرکت باید در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت به آن توجه کند.
    ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز در این نشست به ارائه استراتژی ها، چشم انداز و اهداف کلان این شرکت پرداخت.
    وی کمبود سنگ آهن، تامین انرژی(گاز و برق) و مازاد عرضه گندله در کشور را از جمله مشکلات پیش روی تولید فولاد عنوان کرد و افزود: توسعه فعالیت های اکتشافی و تامین سنگ آهن، زیرساخت تامین انرژی، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش فولاد، تنوع حوزه های کسب و کار،توسعه فناوری معدنکاری و توسعه زیرساخت های مدیریتی برخی از استراتژی های شرکت صنعتی و معدنی گل گهر هستند.
    دراین نشست که با حضور اعضای هیات عامل، معاونان و مدیران ایمیدرو و همچنین مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شد، چالش ها و راهکارهای بهبود استراتژی ها و توسعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر