نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی:

سرمایه‌گذاری ایمیدرو در استان لرستان رضایت بخش است

سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی ایمیدرو در استان لرستان

عصر معدن- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سرمایه‌گذاری های ایمیدرو در حوزه هایی همچون کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز، آهک هیدراته پلدختر، ایجاد زیرساخت و راه دسترسی به معادن و استیل کورد سلسله رضایت بخش بوده است.;

سرمایه‌گذاری ایمیدرو در استان لرستان رضایت بخش است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، یحیی ابراهیمی افزود: در سال‌های گذشته، شاهد سرمایه‌گذاری ارگان‌های حاکمیتی از جمله سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) در این استان هستیم.

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان ‌کرد: لرستان با برخورداری از آب فراوان، همچنین نیروی کار ارزان قیمت می‌تواند به عنوان محلی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی همچون فولاد مبارکه باشد.

    ابراهیمی افزود: انتقال طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی به استان‌ها و مناطق کمتر برخوردار، می‌تواند رشد و توسعه این مناطق را به دنبال داشته باشد.

    وی ادامه داد: لرستان از استان‌های کمتر برخوردار کشور است که در ادوار گذشته توجه کافی به رشد و توسعه آن نشده و بخش خصوصی نیز تمایل کمتری برای حضور در این منطقه داشته است.

    ابراهیمی همچنین با حمایت از «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، وی را مدیری کارآمد، توانمند و صاحب علم و تجربه توصیف کرد که می‌تواند به رشد و توسعه بخش های صنعتی و معدنی کشور کمک کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر