رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد:

توسعه فعالیت‌های معدن سرب و روی انگوران با تعریف پروژه‌های جدید

عملکرد مطلوب انگوران در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

عصر معدن- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو بر تعریف پروژه‌های جدید به منظور توسعه فعالیت های معدن سرب و روی انگوران تاکید و سهم این معدن در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه را مطلوب توصیف کرد.;

توسعه فعالیت‌های معدن سرب و روی انگوران با تعریف پروژه‌های جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، «محمدرضا موثقی‌نیا» در بازدید از معدن سرب و روی انگوران افزود: اکتشاف جزو اولویت های ایمیدرو است که به طور جدی آن را دنبال می کند. با توجه به اهمیت اکتشاف در این منطقه و به منظور توسعه فعالیت‌های معدن سرب و روی معدن انگوران باید با تعریف پروژه های جدید مشعل تولید را در این معدن روشن نگه داشت.

    وی بیان‌داشت: معدن سرب و روی انگوران در دهه اخیر اقدامات مطلوبی در راستای مسئولیت های اجتماعی ایفا کرده است که به دلیل عدم اطلاع رسانی مطلوب، ذینفعان منطقه از آن مطلع نیستند.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح‌کرد: معدن یک ثروت ملی است که باید از آن برای ثروت‌زایی استفاده کرد تا این زنجیره تداوم یابد؛ که یکی از راه های ثروت زایی، سرمایه‌گذاری است.

    معاون وزیر صمت ادامه‌داد: سهم بخش معدن و صنایع معدنی در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از هفت درصد است که باید برای ارتقای قابل توجه آن در سال های آینده، استفاده از این ثروت خدادادی و افزایش اثرات آن در اقتصاد کشور تلاش کرد.

    برپایه این گزارش، مجتمع معدنی سرب و روی انگوران با استخراج ماده معدنی به 2 صورت روباز و زیر زمینی تامین کننده خوراک بیش از 80 کارخانه فرآوری در استان زنجان و خارج از استان است.

    در این برنامه «حسام مقدمعلی»، معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، «خدایار کریم نژاد» مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و «مجید گلشنی» رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، رئیس هیات عامل ایمیدرو را همراهی کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر