حضور یکپارچه مناطق ویژه ایمیدرو در نمایشگاه سرمایه‌گذاری کیش

عصر معدن- مناطق چهارگانه ویژه اقتصادی ایمیدرو به صورت یکپارچه در نمایشگاه سرمایه گذاری کیش شرکت خواهند کرد.;

حضور یکپارچه مناطق ویژه ایمیدرو در نمایشگاه سرمایه‌گذاری کیش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، محمد علی حریم کیش مشاور رییس هیات عامل ایمیدرو با اعلام خبر فوق گفت: این اقدام در راستای سیاست های کمیته مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو انجام می شود و گام نخست برای ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در اجرای برنامه های مناطق ویژه این سازمان محسوب می شود.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه سرمایه گذاری کیش در روزهای 27 تا 30 آبان ماه امسال برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ایمیدرو دارای 4 منطقه ویژه اقتصادی شامل خلیج فارس، لامرد، پارسیان و کاشان است و طبق مذاکرات انجام شده در نشست روز گذشته،‌ قرار است در جلسات بعدی هماهنگی های بیشتری در این راستا به عمل آید.

    مشاور رییس هیات عامل ایمیدرو ادامه داد: یکی از اهداف این رویکرد،‌ کاهش هزینه ها و به اشتراک گذاری امکانات در جهت جذب سرمایه گذار است.

    وی یادآور شد: برخی از مناطق ویژه ایمیدرو همچون خلیج فارس دارای امکانات و زیرساخت های بیشتری نسبت به مناطق دیگر همچون کاشان دارند از این رو نشست های هم اندیشی مدیران این مناطق کمک بزرگی به اشتراک گذاری تجربیات و امکانات می کند.

    این عضو هیات مدیره منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد افزود: حضور در نمایشگاه کیش (کیش (Invexگام نخست اقدامات یکپارچه در مناطق ویژه ایمیدرو به شمار می آید.

    حریم کیش با اشاره به تاکید رییس هیات عامل ایمیدرو بر اقدامات یکپارچه مناطق ویژه این سازمان، گفت: مقرر شده مدیران این مناطق، نشست های مشترکی با هدف جذب سرمایه گذار داشته باشند.

    به گفته وی، پیشتر وزیر صنعت معدن و تجارت نیز از امکانات این مناطق دیدن کرده و خواستار ارایه پتانسیل ها به صورت بسته ای واحد شده است.

    این عضو هیات مدیره منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد تاکید کرد: مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو زیرساخت های اصلی همچون آب، برق،‌ گاز، جاده و راه های ارتباطی دوران ساخت را ارایه می دهد تا شرایط جذب سرمایه تسهیل شود.

    حریم کیش خاطر نشان کرد: کمیته ویژه مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو زیر نظر قائم مقام سازمان و در راستای تصمیمات دبیرخانه کمیته فعالیت می کند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر