مدیرعامل شرکت ملی مس:

شتاب در توسعه مس سونگون با توجه به پتانسیل منطقه ضروری است

عصر معدن- مجتمع مس سونگون در بحث توسعه به هر دلیل ممکن در سالیان گذشته خوب عمل نکرده و با توجه به پتانسیل منطقه باید دست در دست امر توسعه را جلو بیندازیم؛ فعالیت‌های اخیر نشان می‌دهد که این مهم شدنی است.;

شتاب در توسعه مس سونگون با توجه به پتانسیل منطقه ضروری است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، این مطلب را دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه‌شنبه 17 مردادماه در جلسه تولید شرکت مس سونگون، عنوان کرد.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های اثربخش مجموعه، تولید و توسعه را هدف اصلی و مأموریت مهم خود در ملی مس خواند و گفت: در کنار تولید و توسعه موضوع انضباط مالی خط قرمز و از اهداف اولویت‌دار ما در شرکت ملی صنایع مس ایران است.
    دکتر خرمی‌شاد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع تولید، اشتغال و اقتصاد افزود: امروزه وظیفه اصلی و مهم ما خدمت به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری است و از این جهت در کنار مردم شریف منطقه خواهیم بود.

    وی ادامه داد: به‌رغم قطعی‌های مکرر برق در سونگون، تولید به طرز محسوسی رشد داشته و از این بابت از تمام دست‌اندرکاران قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این روند مثبت ادامه‌دار باشد.
    مدیرعامل شرکت ملی مس، اتحاد و همدلی را رمز موفقیت خواند و گفت: دست در دست هم، در کنار هم و با هم می‌توانیم از پس مشکلات برآییم و جایگاه صنعت عظیم  مس را بیش از پیش اعتلا بخشیم.

    همچنین پس از برگزاری جلسه تولید، دکتر خرمی شاد از مجموعه کارخانجات تولید کاتد مس سونگون که بتازگی افتتاح و به تولید مستمر کاتد رسیده است بازدید کرده و یک صفحه کاتد هم به دستانِ ایشان کنده شد.
    افزون بر این، در جریان این بازدید دکتر عباس‌زاده مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان نیز گزارش کاملی از تولید، توسعه و پیشرفت پروژه‌های مس سونگون ارائه داد و گفت: اجرای عدالت سرمایه‌گذاری در کنار تلاش شبانه‌روزی همکاران موجب هموار شدن مسیرِ  رشد و توسعه متوازن در این صنعت شد.

    بر اساس این گزارش، رونمایی از دو محصول پرکاربرد در صنایع که برای اولین بار در کشور به دست اساتید مجرب دانشگاه صنعتی سهند آذربایجان شرقی ساخته شده و نظیر خارجی ندارد از برنامه‌های سفر یک‌روزه مدیرعامل شرکت ملی مس به  مجتمع مس سونگون بود.


    شایان ذکر است، شهریار متوکل عضو هیئت‌مدیره و معاون توسعه ذخایر معدنی، بهروز رحمتی معاون تولید، حسین تقدسی معاون مالی اقتصادی شرکت مس، بابک اشجع سرپرست شرکت مهندسی و توسعه صنایع مس ایران (متمم)، دکتر عباس‌زاده مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان، معاونان و مدیران مجتمع مس سونگون از حاضران در جلسه تولید روز گذشته مجتمع مس سونگون  بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر