رئیس خانه معدن ایران:

سال موفقی پیش ‌روی شرکت برنامه‌ریز و آینده‌نگر مس است

عصر معدن- سال ۱۴۰۰ در شرکت ملی صنایع مس ایران سالی متفاوت خواهد بود، چراکه برای یکسال برنامه‌ریزی نمی‌کند بلکه برنامه‌ریزی‌های این شرکت بلندمدت، آینده‌نگرانه و موفقیت‌آمیز است.;

سال موفقی پیش ‌روی شرکت برنامه‌ریز و آینده‌نگر مس است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران با بیان این مطلب گفت: در راستای همین نگاه آینده‌نگری، تأمین و خرید ماشین‌آلات حفاری مدرن و جدید بخشی از فعالیت‌هایی است که موفقیت شرکت ملی مس را در این صنعت تضمین می‌کند.
    وی افزود: مبانی و مباحث مدیریت در شرکت ملی صنایع مس ایران به‌گونه‌ای است که همیشه نگاه به آینده یکی از چارچوب‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در مدیریت این شرکت است.
    رئیس خانه معدن ایران گفت: اعتقاد ما بر این است که شرکت ملی صنایع مس ایران با نگاه ملی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد؛ لذا تمامی امور بر پایه برنامه‌ریزی‌های اصولی انجام می‌شود.
    بهرامن تصریح کرد: همان‌گونه که مشاهده می‌کنید؛ شرکت ملی صنایع مس ایران همواره به دنبال تهیه محموله‌های جدید برای آینده این صنعت در داخل کشور و برای سهامداران است و تلاش می‌کند تا بتواند تأمین خوراک موردنیاز صنایعی که سرمایه‌گذاری نسبتاً وسیعی در این زمینه انجام داده‌اند را مدیریتشده کنترل کند.
    وی یکی دیگر از اقدامات شرکت ملی صنایع مس را تأمین مواد اولیه موردنیاز بازارهای داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: این شرکت نسبت به برنامه‌ریزی تأمین مواد اولیه کارخانجاتی که در داخل کشور فعالیت دارند نیز فعالیت‌های خوبی داشته است و مواد اولیه موردنیاز کارخانه‌ها را به‌طور منظم تأمین می‌کند و به نحوی این موضوع را کنترل می‌کند که از مسیر اصلی خود دور نشود و مواد اولیه در اختیار محصولات غیرمصرفی و احیاناً دلالان قرار نگیرد. این حرکت بزرگی است و تنها در مدیریت تعریف‌شده کلان ملی می‌توانیم این نوع نگاه مدیریتی را داشته باشیم.
    رئیس خانه معدن ایران با بیان اینکه اقتصاد کشورمان به خاطر تحریم‌های فشرده دائماً در حاشیه قرار دارد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که شرکت ملی صنایع مس توانست تحریم‌ها را به‌خوبی مدیریت کرده و صادرات این مجموعه را به‌صورت مطلوبی افزایش دهد.
    بهرامن افزود: شرکت ملی صنایع مس با بسیاری از صنایع دیگر در کشور به‌خصوص در سال جاری همیاری داشت و همچنین بخشی از موفقیت‌های خود را در اختیار جامعه صنعتی کشور قرار داد و صنایع هم بخشی از نیازهای خود را از کنار این همکاری تأمین کردند که جا دارد به این مدیریت تبریک گفت.
    رئیس خانه معدن در ادامه در خصوص انتظارات از شرکت ملی مس در بعد مسئولیت‌های اجتماعی گفت: شرکت مس ازلحاظ مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق شمال و نیز جنوب کشور فعالیت‌های خوبی داشته است که البته این موضوع حاصل نگاه هوشمندانه مدیریت این مجموعه به این بخش است و سهمی از موفقیت خود را از محیط فعالیت تولیدی و اقتصادی خود می‌داند و در این مسیر به‌طور کامل وظایف خود را انجام می‌دهد. اینکه تأکید می‌کنم به‌طور کامل؛ چون به‌تمامی مسئولیت‌های خود عمل کرده است.
    بهرامن تأکید کرد: شرکت ملی صنایع مس همچنین در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با منابع طبیعی نیز تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کرده است که حرکت خارق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. در همین خصوص نگاه ملی به سایر منابع همچون منابع طبیعی و محیط‌زیست کشور با سرمایه‌گذاری‌های وسیع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی قابل‌تقدیر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر