ایمیدرو تعهدات جدیدی را برای توسعه خراسان جنوبی پذیرفت

عصر معدن- استاندار خراسان جنوبی با مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) دیدار کرد که این مجموعه، تعهدات جدیدی را در راستای توسعه استان پذیرفت.;

ایمیدرو تعهدات جدیدی را برای توسعه خراسان جنوبی پذیرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر معدن» به نقل از ایسنا، این دیدار با حضور سلمان اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، عباس جرجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و  وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی انجام شد.

     در این جلسه مقرر شد، ایمیدرو در کوتاه‌ترین فرصت، نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام خود در استان اقدام کند. این مصوبه به منظور سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های معطل مانده در فهرست تعهدات ایمیدرو قرار گرفت.

    اعزام گروهی از کارشناسان ایمیدرو به استان با هدف بررسی راهکارهای عملیاتی اجرای پروژه انتقال آب تصفیه‌خانه بیرجند به حوزه معدنی قلعه زری از دیگر مصوبات این جلسه بود که این اقدام در راستای تامین منابع آبی مورد نیاز معادن این حوزه صورت خواهد گرفت.

    تعیین بازه زمانی 2 هفته‌ای به منظور تشکیل کارگروهی ویژه در این مجموعه و بررسی زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله آب، برق و غیره برای فعالیت‌های معدنی ایمیدرو در استان نیز مصوبه دیگری بود که در راستای توسعه سرمایه‌ گذاری‌های این هلدینگ در بهره‌برداری از معادن استان تعیین شد.

    در جلسه امروز با تعیین فرصت 2 هفته‌ای، ایمیدرو مکلف شد در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی خود در استان، طرح‌ها و پروژه‌هایی را اعلام کند.

    این دیدار با هدف برنامه‌ریزی برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های ایمیدرو و مشارکت این مجموعه در پروژه‌های اقتصادی استان صورت گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر