مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست اعلام کرد:

برگزاری هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE ایمیدرو؛ سه شنبه

عصر معدن- مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد: همایش هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه این سازمان، سه شنبه جاری (۲۶ دی) برگزار می شود.;

برگزاری هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE ایمیدرو؛ سه شنبه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امیر ولدخانی با بیان این مطلب اظهار داشت: ایمیدرو با هدف ارتقای سطح عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست ( HSE) شرکت های تابعه و در نهایت تحقق چشم انداز " هدف صفر" در سطح مجموعه ایمیدرو، سالانه دوره های ممیزی را برگزار می کند.

    وی ادامه داد: در همایش هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو، از واحدهای دارای سطح عملکرد عالی و خوب با حضور رئیس هیات عامل این سازمان تقدیر می شود.

    اجرای موفقیت آمیز ممیزی عملکرد HSE بر بستر نرم افزار برای نخستین بار

    مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو خاطرنشان کرد: ارزیابی واحدها از تاریخ 30 اردیبهشت الی 28 تیر، سطح عملکرد 52 واحد زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست، توسط 54 نفر از مدیران و کارشناسان HSE این سازمان و واحدهای تابعه (به عنوان ممیز) انجام شد.

    وی افزود: برای نخستین بار، اجرای برنامه ممیزی عملکرد HSE بر بستر نرم افزار انجام شد و خوشبختانه در دستیابی به اهداف (افزایش کیفیت اجرای برنامه، بهبود روند ممیزی و امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات ممیزی برای سیاست گذاری و تدوین کیفی تر برنامه های بهبود عملکرد و ارتقای سطح HSE در واحدهای تابعه)، موفقیت آمیز بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر