اجرای بیش از ۲۰۰۰۰ میلیارد ریال پروژه توسط ایمیدرو در لرستان

عصر معدن- ایمیدرو در استان لرستان بیش از ۲۰۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در دست اجرا دارد.;

اجرای بیش از ۲۰۰۰۰ میلیارد ریال پروژه توسط ایمیدرو در لرستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با بیان این مطلب افزود: در سال جاری پروانه بهره‌برداری معدن سنگ‌ آهن در الیگودرز صادر شده و تاکنون بیش از 10 هزار تن از این ماده معدنی استخراج شده است.

    بهمن جعفری ضمن اعلام اینکه شهرستان نورآباد دارای ذخایر منگنز است و افزود: پهنه‌ای که ایمیدرو تعریف کرده بود به هفت زیرپهنه تبدیل شده که از این تعداد، چهار پهنه در الیگودرز و سه پهنه در بروجرد وجود دارد.

    وی گفت: پروژه کاغذ از سنگ الیگودرز یکی از این پروژه‌ها است که در سال‌های گذشته جزو مصوبات دولت محسوب می‌شود و در سال جاری با توجه به پیگیری‌های انجام شده؛ ایمیدرو راهبر تامین ماشین‌آلات و تجهیزات این پروژه است.

    رئیس سازمان صمت لرستان با بیان اینکه پنج میلیون دلار حجم سرمایه‌گذاری خطوط تولیدی این پروژه است، بیان کرد: شرکت سازنده ماشین‌آلات پروژه تعیین شده است.

    وی اضافه کرد: آهک هیدراته پلدختر یکی دیگر از پروژه‌هاست که هم‌اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخش عمده‌ای از این پروژه دارای ماشین‌آلات داخلی است و بالغ بر 85 درصد هم ماشین‌آلات نیز ساخته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر