مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو در «سمپوزیوم توسعه همکاری های دانش بنیان صنعت مس و دانشگاه» در مجتمع مس سرچسمه خبر داد:

رتبه سوم ایمیدرو در "تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی کاربردی"، بین شرکت ها و سازمان های دولتی کشور

عصر معدن- ایمیدرو رتبه سوم را در تعریف و اجرای پروژه های کاربردی، بین شرکت ها و سازمان های دولتی کشور کسب کرده است.;

رتبه سوم ایمیدرو در "تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی کاربردی"، بین شرکت ها و سازمان های دولتی کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو در سمپوزیوم توسعه همکاری های دانش بنیان و ارزش آفرین صنعت مس و دانشگاه در مجتمع مس سرچسمه با اعلام خبر فوق افزود: این جایگاه بر اساس آخرین بررسی های انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شده است.
    ملاطاهری با بیان اینکه پروژه های پژوهشی این سازمان از سال 97 "تقاضا محور" شده است، اظهار داشت: از سال 97 تا کنون تعداد 90 پروژه پژوهشی تقاضا محور، با رقمی بالغ بر 50 میلیارد تومان توسط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی اجرا شده و یا در دست انجام است که پس از اتمام آنها ضمن ابلاغ نتایج , چالشی را در حوزه های مورد تقاضا خود مرتفع خواهند ساخت.
    به گفته ملاطاهری، در ماه بهمن و اسفند هر سال، نیازهای فناورانه و تقاضاهای پژوهشی سال آتی شرکت‌ها،‌ مجتمع ها و واحدهای تابعه سازمان احصا شده و پس از بررسی در کمیته های تخصصی سازمان ،‌ در سامانه ساتع فراخوان می شوند.
    ملاطاهری ادامه داد: تعداد عناوین نیازهای پژوهشی احصا شده سال 1401 برابر با 70 مورد است که تاکنون درخواست برای پروپوزال) RFP (های مصوب و فراخوان شده عناوین مذکور به 7 مورد رسیده است.
    وی افزود علاوه بر این فرایند، ایمیدرو آمادگی دریافت پیشنهادات فناورانه, نوآورانه و همچنین ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی را از سوی دانشگاه ها , مراکز پژوهشی, شرکت های دانش بنیان و نخبگان را نیز دارد.
    مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو یادآور شد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان بزرگترین سازمان توسعه ای معدن و صنایع معدنی کشور، در راستای اهداف توسعه ای خود،‌ همواره مقوله پژوهش و توسعه فناوری را جزء اهداف و برنامه‌های اصلی خود قرار داده است.
    وی همچنین در این سمپوزیوم ضمن تبیین نقش ایمیدرو و شرکت های تابعه برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی , به تشریح برنامه های ایمیدرو در قالب 5 راهبرد و 27 اقدام عملیاتی که در حال اجرا هستند پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر