در همایش مدیران ایمیدرو اعلام شد:

مقدمعلی: نیازمند بنگاه های بزرگ صنعتی نوآور هستیم

الزام اجرای آیین نامه مانع زدایی صنعت برق در بخش معدن و صنایع معدنی

عصر معدن- معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی اعلام کرد: برای جهش در توسعه؛ نیازمند ایجاد بنگاه های بزرگ صنعتی نوآور هستیم.;

مقدمعلی: نیازمند بنگاه های بزرگ صنعتی نوآور هستیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حسام مقدمعلی که امروز در همایش مدیران ایمیدرو سخن می گفت، افزود: با ایجاد و حمایت از بنگاه های بزرگ؛ شاهد مزیت های اقتصادی، افزایش بهره وری، اشتغالزایی پایدار و... خواهیم بود.

    وی گفت: لزوم تدوین برنامه هایی در جهت تقویت و توسعه بیشتر فعالیت های معدنی با حضور حداکثر عناصر فعال در حوزه های مرتبط معدن و صنایع معدنی؛ باید به عنوان یک راهبرد در توسعه مورد توجه قرار بگیرد. مقدمعلی افزود: تحقق این مهم مستلزم این است که در حوزه معدن و صنایع معدنی به دنبال سیاست های مشارکتی باشیم.

    عوامل موثر در افزایش تاب آوری بخش معدن

    وی در تشریح عوامل موثر در افزایش تاب آوری در حال و آینده این حوزه گفت: حمایت بنگاه های بزرگ از سوی دولت، اجرای سیاست های مشارکتی و هم افزا، بومی سازی متمرکز، مشارکت  در زیرساخت ها، پویایی آموزش و... در این راستا مورد اهمیت است.

    معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چالش ها و تهدیدهای حوزه معدن و صنایع معدنی، عنوان کرد: تغییرات مدیریتی، محدودیت های مقررات بین المللی، برخی دستور العمل های حوزه معدن و بحران انرژی از مشکلات این بخش است. وی افزود: در این زمینه آیین نامه مانع زدایی صنعت برق بخشی از مشکلات را حل کرده است که باید به دنبال الزام اجرای آن باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر