معرفی برترین های هفته در بورس کالا

پالایشی‌ها، فلزی‌ها و معدنی‌ها اول تا سوم شدند

عصر معدن- پالایش اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سنگ آهن گهرزمین ۳ شرکت برتر هفته منتهی به ۲۴ تیر بیشترین فروش بازار فیزیکی را به خود اختصاص دادند.;

پالایشی‌ها، فلزی‌ها و معدنی‌ها اول تا سوم شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا را در هفته منتهی به 24 تیر براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:
    پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله 146 هزار و 400 تن وکیوم باتوم و لوب کات سبک به ارزش نزدیک به 1606 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران با فروش 5 هزار و 420 تن مس کاتد، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش بیش از 908 میلیارد تومان جایگاه دوم را حفظ کرد.

    سنگ آهن گهرزمین با فروش 220 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش نزدیک به 597 میلیارد تومان، سوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله 100 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش بیش از 508 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله 11 هزار و 934 تن پلی اتیلن ترفتالات بطری  نساجی و نخ پلی استر در گریدهای مختلف در گریدهای مختلف به ارزش بیش از 455 میلیارد تومان پنجم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر 150 هزار تن گندله سنگ آهن را به ارزش 449 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش 27 هزار و 860 تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش بیش از 384 میلیارد تومان هفتم شد.

    ذوب آهن اصفهان با فروش 17 هزار و 450 تن تیرآهن، میلگرد و بنزن به ارزش نزدیک به 286 میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

    پتروشیمی بندر امام با فروش 8 هزار و 889 تن پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن سبک و سنگین، زایلین و استایرن بوتادین به ارزش نزدیک به 279 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    جهان فولاد سیرجان با ثبت معامله 19 هزار تن شمش بلوم و میلگرد به ارزش نزدیک به 276 میلیارد تومان، دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر