همکاری تاتا استیل و نشنال گرید در توسعه کارخانه فولاد سبز

عصر معدن- شرکت معدنی تاتا استیل از همکاری با شرکت برق نشنال گرید در راستای توسعه کارخانه فولاد سبز در ولز جنوبی خبر داد.;

همکاری تاتا استیل و نشنال گرید در توسعه کارخانه فولاد سبز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، تاتا استیل از امضای قرارداد همکاری با شرکت نشنال گرید(شرکت برق بریتانیایی) در راستای توسعه زیرساخت های برق سایت بندر تالبوت این شرکت در ولز جنوبی به منظور تبدیل آن به کارخانه فولاد سبز خبر داد.
    این همکاری امکان ساخت سیستم های جدید تولید انرژی را برای نشنال گرید فراهم می کند تا بتواند در تحقق برنامه ساخت کوره قوس الکتریکی 3.2 میلیون تنی تا پایان سال 2027 میلادی کمک کند.

    تاتا استیل پس از مذاکرات گسترده با اتحادیه تجارت بریتانیا، سرمایه گذاری 1.25 میلیارد دلاری برای ساخت کوره الکتریکی بندر تالبوت را پذیرفت. این شرکت پیش بینی کرد که انجام پروژه یادشده، 2500 شغل طی 18 ماه آینده ایجاد خواهد کرد.

    حرکت به سمت تکنولوژی کوره های الکتریکی اقدام مهمی در جهت دستیابی به تولید پایدار فولاد و نیز جایگزین مناسبی برای کوره های ذغالسوز است که احتمالا این تکنولوژی جدید نیاز به حضور کارگران را نیز کاهش می دهد.

    تاتا استیل (Tata Steel) شرکت فولادساز هندی است که در سال 1907 تأسیس شد. این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تاتا به‌شمار می‌آید. همچنین به عنوان یکی از متنوع‌ترین تولید کنندگان فولاد دارای فعالیت و حضور تجاری در سراسر جهان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر