پیام تسلیت دکتر رستمی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد سلیمانی

عصر معدن- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیام تسلیت صادر کرد.;

پیام تسلیت دکتر رستمی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد سلیمانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نلق از مس پرس، متن پیام دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شرح زیر است:


    بسمه تعالی


    مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا


    سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، الگوی مبارزان و مجاهدان راه حق و عدالت است. آن شهید همام با رفتار و منش جوانمردانه خود، به‌عنوان سرمشق دلاوران عرصه جهاد و شهادت و با آن روحیه خستگی‌ناپذیر و تزکیه نفس، آسمانی شد تا اسلام و سرداران دلاورش برای همیشه سرافراز باشند.
    به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی: «شهید سلیمانی قهرمان ملّت ایران است، به خاطر اینکه ملّت ایران داشته‌های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزش‌های خودش را در او متبلور و مجسّم دید. »
    راه پررهرو سپهبد شهید سلیمانی و نقشه راهی که این سردار رشید اسلام برای آینده ایران عزیز ترسیم کرده بود، نتیجه‌ای جز پیشرفت و توسعه و افتخار برای کشورمان به ارمغان نداشت. تروریست‌های کوردل آن شهید عزیز و همراه و همرزم گرامیش شهید ابومهدی المهندس را برای مهار پیشرفت این سرزمین لاله خیز به شهادت رساندند، غافل از اینکه شاگردان و ارادتمندان این سرداران عظیم‌الشأن همچون رویش جوانه‌ها دمی از جوشش و خروش باز نمی ایستند و راهشان را ادامه می‌دهند.
    فرا رسیدن سالروز شهادت «قهرمان ملت ایران» را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران، خانواده‌های گرانقدر شهدا و خانواده معزز شهید سلیمانی تسلیت می‌گویم. جسم او از ما گرفته شده، اما یادش برای همیشه تاریخ با ما خواهد ماند.
    ما خانواده عظیم صنعت مس تعهد می‌نماییم در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با جهاد شبانه روزی در سنگر جبهه اقتصادی و تولید با خون آن شهید عزیز و رزمندگان جبهه حق علیه کفر پیمان ببندیم.

    علی رستمی
    مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر